IngvaldNordland Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Erobern Sie die stadt Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 13. september 2015 Forfatter Del Skrevet 13. september 2015 Bør ses i full størrelse da det ellers vil fremtre noe ullent. mvh Ibn Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Et bilde med masse informasjon, ganske så hulter i bulter, som leder tankene bort fra "Ordnung muss sein", som mange forknipper med tyskerne fra gammelt av; liksom "ordning och reda" hos "skandinavias tyskere". Det er kanskje ikke i forsteder som dette arkitektene satser på anerkjennelse og berømmelse, siden her allerede er mye som sloss om oppmerksomhet. I alle fall, bildet levner ingen tvil om at der bor mennesker. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Jo, det ble noe annet i fullstørrelse pluss fullskjerm på 32 tommern. Lurte først på om du hadde vært ute og laga lappeteppe igjen. Men her er det visst bare mange mange elementer i et urbant bybilde. Ser ut til at du har fulgt oppfordringen på skiltet ute på høyrevingen. Kan ikke lavære å spørre meg sjøl om hvordan dette hadde blitt i farger? Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Henger meg på de gode kommentarene fra Trond og Roar, "ordnung muss sein" er jo forlatt her. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 13. september 2015 Forfatter Del Skrevet 13. september 2015 Et bilde med masse informasjon, ganske så hulter i bulter, som leder tankene bort fra "Ordnung muss sein", som mange forknipper med tyskerne fra gammelt av; liksom "ordning och reda" hos "skandinavias tyskere". Det er kanskje ikke i forsteder som dette arkitektene satser på anerkjennelse og berømmelse, siden her allerede er mye som sloss om oppmerksomhet. I alle fall, bildet levner ingen tvil om at der bor mennesker. Som fotograf ønsker man ofte å presenterer pene (o.m. sein) bilder. Men av og til blir vi heldigvis fristet til å vise hva som måtte komme opp. Bildet er dog noe etterbehandlet, men det som er - det er : ) Mange takk Trond Olav. mvh IObn Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 13. september 2015 Forfatter Del Skrevet 13. september 2015 Jo, det ble noe annet i fullstørrelse pluss fullskjerm på 32 tommern. Lurte først på om du hadde vært ute og laga lappeteppe igjen. Men her er det visst bare mange mange elementer i et urbant bybilde. Ser ut til at du har fulgt oppfordringen på skiltet ute på høyrevingen. Kan ikke lavære å spørre meg sjøl om hvordan dette hadde blitt i farger? Roar He , he det hender det blir for mye for meg også : ) En måte å bevare litt av roen på var å gå for en s/hv løsning. Som jeg sier til T.O. så er dette et typisk bilde der dere får det med plakatet og sågår restene av dem også : ) Mange takk Roar. mvh Ibn Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 13. september 2015 Forfatter Del Skrevet 13. september 2015 Henger meg på de gode kommentarene fra Trond og Roar, "ordnung muss sein" er jo forlatt her. Vennlig hilsen Ragnar Takker så mye Ragnar. Man skal ikke så langt utenfor, før glamouren fires mange hakk.Stedet var allikevel preget av fred og fordragelighet og mye billig mat : ) mvh ibn Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Her ble det mye og forholde seg til, men stilig er det okke som. Meget kledelig etterbehandling. Kunne vøri artig og se en V2 med farger. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Digger denne effekten du bruker her, Ingvald! Opplever at det gjør bildet mykt og skarpt på samme tid ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg