Gå til innhold

Erobern Sie die stadt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et bilde med masse informasjon, ganske så hulter i bulter, som leder tankene bort fra "Ordnung muss sein", som mange forknipper med tyskerne fra gammelt av; liksom "ordning och reda" hos "skandinavias tyskere".

Det er kanskje ikke i forsteder som dette arkitektene satser på anerkjennelse og berømmelse, siden her allerede er mye som sloss om oppmerksomhet.

I alle fall, bildet levner ingen tvil om at der bor mennesker.

Lenke til kommentar

Jo, det ble noe annet i fullstørrelse pluss fullskjerm på 32 tommern.

Lurte først på om du hadde vært ute og laga lappeteppe igjen. Men her er det visst bare mange mange elementer i et urbant bybilde.

Ser ut til at du har fulgt oppfordringen på skiltet ute på høyrevingen.

Kan ikke lavære å spørre meg sjøl om hvordan dette hadde blitt i farger?

Roar

Lenke til kommentar

Et bilde med masse informasjon, ganske så hulter i bulter, som leder tankene bort fra "Ordnung muss sein", som mange forknipper med tyskerne fra gammelt av; liksom "ordning och reda" hos "skandinavias tyskere".

Det er kanskje ikke i forsteder som dette arkitektene satser på anerkjennelse og berømmelse, siden her allerede er mye som sloss om oppmerksomhet.

I alle fall, bildet levner ingen tvil om at der bor mennesker.

Som fotograf ønsker man ofte å presenterer pene (o.m. sein) bilder. Men av og til blir vi heldigvis fristet til å vise hva som måtte komme opp. Bildet er dog noe etterbehandlet, men det som er - det er : ) Mange takk Trond Olav. mvh IObn

Lenke til kommentar

Jo, det ble noe annet i fullstørrelse pluss fullskjerm på 32 tommern.

Lurte først på om du hadde vært ute og laga lappeteppe igjen. Men her er det visst bare mange mange elementer i et urbant bybilde.

Ser ut til at du har fulgt oppfordringen på skiltet ute på høyrevingen.

Kan ikke lavære å spørre meg sjøl om hvordan dette hadde blitt i farger?

Roar

He , he det hender det blir for mye for meg også : ) En måte å bevare litt av roen på var å gå for en s/hv løsning. Som jeg sier til T.O. så er dette et typisk bilde der dere får det med plakatet og sågår restene av dem også : ) Mange takk Roar. mvh Ibn

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...