AnonymDiskusjon Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Heisann! Jeg startet med p-sprøyte for 1-2 år siden. Under denne tiden har jeg dessverre hatt mensen hele tiden. I starten var der uregelmessige blødninger ofte, men dette året ble det verre. Jeg tok sist p-sprøyte i januar og har ikke tatt noen siden. Det er fra januar den begynte å ta helt av. Har seriøst hatt uregelmessige blødninger hver dag. Har ikke gått en dag uten. For en måned siden mistet jeg den og det varte litt over en uke, men så kom den tilbake og da har det vært ekstremt mye blødninger. Idag er det søndag den 13.septemer og jeg hadde samleie sent på kvelden den 10.septemer Jeg ble plutselig kvalm spesielt den 12.septemer og tenker jeg kan være gravid, men har jo fortsatt blødninger. Hva kan du anbefale meg å gjøre ? Når er det lurt å ta graviditetstest slik at jeg får et sikkert svar? Anonymous poster hash: ce5ce...357 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Hva med å gå til legen? 2 Lenke til kommentar
chrissur Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Å ha så mye blødninger som du her beskriver kan ikke være naturlig, så jeg hadde gått til legen med den første anledningen du får. mvh christoffer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå