AnonymDiskusjon Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 Heisann! Jeg starter med p-sprøyte for 1-2 år siden. Under denne tiden har jeg dessverre hatt mensen hele tiden. I starten var der uregelmessige blødninger ofte, men dette året ble det verre. Jeg tok sist p-sprøyte i januar og har ikke tatt noen siden. Det er fra januar den begynte å ta helt av. Har seriøst hatt uregelmessige blødninger hver dag. Da mener her hver dag. Har ikke gått en dag uten. Hva er det som er galt? er ikke noen kjønnssykdommer, graviditet, hormonforstyrrelse, infeksjon eller livmorkreft osv. Venter på time hos gynekolog, men vil gjerne høre om flere har/hatt samme problem som meg så jeg får litt informasjon. For en måned siden mistet jeg blødningene og det varte litt over en uke, men så kom den tilbake og da har det vært ekstremt mye blødninger og smerter. Idag er det søndag den 13.septemer og jeg hadde samleie sent på kvelden den 10.septemer Jeg ble plutselig kvalm spesielt den 12.septemer og tenker jeg kan være gravid, men har jo fortsatt blødninger. Hva kan dere anbefale meg å gjøre ? Når er det lurt å ta graviditetstest slik at jeg får et sikkert svar? Er ikke så ofte kvalm, bare hodepine pga så mye blødninger har ført til at jeg har lite jern i kroppen. Anonymous poster hash: 45011...dd0 1 Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Moderatormelding Trådtittel er lite beskrivende og tråden burde vært postet i helseforumet (som også er under samfunn). I frykt for at du, trådstarter, ikke finner den igjen kommer jeg til å vente litt med å flytte den, slik at du ser dette. Du postet nettopp så jeg regner med du er i tråden akkurat nå. Kontakt meg på pm eller rapporter tråden om du har reaksjoner på dette. Ellers for å svare på det du spør om, virker det for meg usannsynlig at du er gravid om du har tatt p-sprøyte, det er mer sannsynlig at du har en slags reaksjon mot virkestoffene. Det er forståelig at du er fortvilet og at du kommer hit og spør, men jeg råder deg til å få time hos lege så snart som mulig, og få svar der. Selv om det hadde vært noen autoriserte leger her inne og svart deg (lite sannsynlig), krever det gjerne innsyn i journalen din og evt. tester til for å gi deg svar du er fornøyde med. Lykke til 2 Lenke til kommentar
jegerdrittlei Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Jeg tok sist p-sprøyte i januar og det nærmer seg en del måneder siden. Har ikke dette i systemet lenger, for man må ta den hver tredje måned. Har jeg sex nå så er det ubeskyttet sex. Jeg også trodde det er reaksjon mot de- det kalles hormonforstyrrelse, men var ikke det heller Lurer på om dette kan være fra p-sprøyten eller andre årsaklige grunner Vil hvert fall høre om noen er eller har vært i min situasjon :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå