Gå til innhold

skattejakt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syntes det så ut som han holdt på å dra på seg buksa. Så feil kan man altså ta.

Hvem vet, kanskje har du en spesiell mening som jeg ikke ser i farten med å plassere ham nede i høyre hjørnet.

Men det slår meg at det er et forsøk på en balansegang mellom personen nede til høyre og båten oppe til venstre.

Men der tror jeg mannen vinner for bildet ser ut til å være ørlite høyretungt, men ikke mye.

Fint lys - mangler bare Lill Lindfors som synger "så skimrande var aldri havet."

Roar

Lenke til kommentar

Så skimrande var aldri havet i Lill Lindfors sin versjon som Roar vil ha, da burde det vel vært en vakker dame med på bildet ?

For øvrig en flott vise skrevet av Evert Taube. Må imidlertid greie seg med en mann her på bildet. Bildet viser som det skimrande havet samtidig som det forteller litt om alt som må ryddes i fjæra. Et godt formidlet bilde.

Vennlig hilsen Ragnar

Lenke til kommentar

Jeg synes at det var et estetisk tiltalende bilde på grunn av den vellykkede sort-hvitt konverteringen. Sterk sollys kan ofte by på utfordringer, men her har du klart å løse det på en fin måte.

Komposisjonen er fin og i likhet med Roar så legger jeg merke til det fine diagonalen mellom båten og personen. For meg handler bildet om forholdet mellom de to, og ikke om hva som finnes på stranden. Hadde derfor ønsket at det var noe med posituren eller bekledningen til denne kvinnen som knyttet henne til båten. Da hadde fortellingen vært komplett.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...