Gå til innhold

Skal kjøpe gaming laptop

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har sett på den fra komplett og den ser forsåvidt grei ut til å klare det jeg har lyst til. Det går forresten også greit å kjøpe fra multicom. Jeg har sett litt på denne: http://www.multicom.no/multicom-kunshan-p651s-156-4k/cat-p/c1000042/p10630718 , men da blir det fort over 15.000 med os. noe som er helt ok, rundt 15-16.000 kroner (med mus) er det jeg har tenkt til å bruke :)

Lenke til kommentar

du får dobbelt ytelsle for mindre penger hvis du går for stasjonær

Hvilket skjermkort gir dobbelt ytelse vs et GeForce 980m?

trådstarter burde kjøpe to stk 980 ti

koster vel rundt 15k

men når han får først de to korta så innser trådstarter at han mangler kabinett, cpu, hovedkort osv så da må han kjøpe det eller vil jo ikke pcen fungere

jeg gjorde det hvertfall. hadde budsjett på 10k så jeg kjøpte bare sdd til 120 gb og resten av PC'en. det var så vidt nok til windows og battlefield så da måtte jeg kjøpe en ekstra lagringsplass altså da var det utenfor budsjettet, for da sitter du igjen uten valg nesten

Lenke til kommentar

Hva med denne?: http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/MSIGE622QF277/msi-ge62-2qf-277ne-15-6-gaming-pc

i7 5700HQ 4/8 kjerner.

8GB RAM

GTX 970M

128GB SSD M2

1TB snurredisk

15.6"

Sitter å tenker på å kjøpe den selv, koster 14k. Den er ikke på lager da, så hvis du ikke kan vente så er ikke denne et alternativ.

Støtter denne!

Kompis av meg har også MSI GE62, men eldre versjon og han angrer ikke et sekund, byggekvalitet og støynivå er ganske så bra!

Lenke til kommentar

Det er vel ikke mulig å slå den Multicommaskinen da den har en avsindig skjerm som de andre ikke er i nærheten av. Den koster dog endel mer siden den kommer uten OS, men hadde jeg skulle hatt en spillmaskin så hadde jeg ikke vært i tvil.

Har flere kompiser som har kjøpt Multicom laptoper og har hatt store problemer med de (ødelagt gpu og skjerm). Du får gode specsen for en grei pris, men syns byggekvalitet er minst like viktig når man kjøper laptop.

Endret av Magsamm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...