heipameg Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 Hei, Jeg trives ikke på jobben jeg jobber i nå. Jeg tenker å søke ny jobb, er det da lurt å si at skrive f.eks at du har jobbet på din nåværende jobb i 3 måneder og skrive f.eks april 2015-d.d? Eller skal jeg droppe min nåværende jobb? Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 Heilt vanlig å oppgi jobben du har no som 'til dags dato'. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 er greit og oppgi nåværende jobb og eventuelt oppsigelsestid . Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Av og til er det ikke verre enn at man fant ut at dette ikke passet deg. En helt ærlig sak som ny arbeidsgiver setter pris på å lære om deg. Lenke til kommentar
heipameg Skrevet 16. september 2015 Forfatter Del Skrevet 16. september 2015 Jobben passet meg perfekt (der hvor jeg jobber nå). Men betingelsene og miljøet passer meg ikke. Fint å være ærlig om det? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Jobben passet meg perfekt (der hvor jeg jobber nå). Men betingelsene og miljøet passer meg ikke. Fint å være ærlig om det? Klart du må være ærlig om det, ellers kan du ende opp med like/dårlige vilkår hos ny arbeidsgiver.. Og klart du må føre det opp, ellers ser det ut som om du har navet i flere måneder, ikke særlig poppis. 1 Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Før du klager på miljøet i din jobb, bør du tenkte deg godt om hva du vil si. Og ikke klag mye, bare kom med en helt enkel grunn. Mange arbeidsgivere vil være kritiske til en person som klager, og de vil være kritiske hvis en person klager på et miljø - fordi arbeidsgiveren vil at ny arbeidstaker skal passe inn i miljøet til selskapet. Mitt tips er å være ærlig, men helt enkel og konkret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå