Bone Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Heisann.. Dere (som er her) har sikkert peil på sånt noe.. Jeg har en 6310, og før der igjen; 6210. Min neste mobil vil jeg skal være en oppfølger til den.. Kommer det mobiler fra Nokia som har "vanlig gammel grafikk" (ikke alt det farge-styr-tullet) og som ikke har et innebygd kamera.. Men som skal brukes til å ringe med å skrive noen meldinger (trenger ikke mms..) Eller spurt på en annen måte; kommer det noe annet enn (unnskyld!) fjortiss telefoner fra Nokia i en fremtid der ute, som noen vet om? mvh Bone Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Hvis du ikke trenger alt dette. Kan du ikke bare beholde/skaffe en brukt 6310 da? Lenke til kommentar
JonV Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Siste offisielle arvtager er vel 6310I etter hva jeg har hørt så kommer det ikke flere telefoner i denne serien selv ihuga 6210 Bruker Lenke til kommentar
ILiuz Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Hvis du ikke skal skrive MMS, ikke ta bilder, ei heller ha fargeskjerm - er ikke Nokia 6310 god nok? Jeg er ingen veteran på forumet her, så jeg skal prøve å ikke virke så veldig overlegen, men hva er det egentlig du spør om? For meg virker det som du ber oss om å sjekke Nokias produktsider fordi du ikke klarer det selv. Kanskje du vil at vi skal søke litt på Google for deg også? Nei, dette burde du klare selv! Du spør om det kommer en telefon fra Nokia som blir en oppfølger til 6210/6310, og iogmed at en oppfølger ikke er ute enda, har ingen større kunnskap enn deg (med mindre de jobber for Nokia, eller har bekjente), og alle blir faktisk nødt til å søke litt rundt. En god start er Nokia.no. Etter det jeg har lest kommer det en oppfølger til Nokia 6210 og 6310, men den har både kamera, MMS og fargeskjerm. Kanskje du burde følge med litt i utviklingen? Bare for å nevne det; Nokia har i disse dager kommet med en ny profftelefon, som har alle de tingene du ikke vil ha, men det er ingen fjortistelefon, spør du meg. Ha en fin dag. :-) Lenke til kommentar
Bone Skrevet 12. november 2003 Forfatter Del Skrevet 12. november 2003 Du har helt rett.. Jeg spurte her, rett og slett fordi jeg ikke Gadd å lese selv og "følge med" ..hadde folk faktisk lest seg frem og googlet til alt de har spurt om, i stedet for å spørre her først, så hadde jo sikkert 80% av innleggene vært vekke.. Men, uansett: Nei, jeg gadd ikke å lese om hver eneste telefon for å finne ut om det var en oppfølger til min.. Og, det er ikke snakk om å bytte nå.. Akkurat nå har jeg den telefonen som jeg vil ha, og kommer ikke til å bytte med det aller første.. Men, som kjent; mobiltelefoner (bortesett fra 6150) er ikke evigvarende.. Også var jeg bare litt nyskjerrig.. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Er nok desverre nesten slutt på monokrom skjermer... Dvs, Nokia har nettopp kommet med en ny, Nokia 1100, men den havner vel i kategorien du definerer som "fjortismobil". Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 men det kommer jo en nokia 6220, den har fargeskjerm og kamera, men jeg tror det skal bli en slags business telefon, 6610 er jo også en grei telefon, den har fargesjkerm, men ikke så mye mer, det er en helt grei telefon. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 12. november 2003 Forfatter Del Skrevet 12. november 2003 ..det er vel mer dét jeg tenker på; en helt grei telefon, uten så altformye dilldall og ekstra utstyr. Så om det er farger, så gjør ikke det noe sånn direkte, men poenget mitt er at jeg ikke var ute etter noe "fancy-schmancy" saker som drukner i sine egne tilbehør og finesser.. Kort sagt, en litt mer "proff-telefon" (som jeg regner 6310 for å være), uten at den går så langt som til å bli en sånn business som er som en liten pc.. (tror det var noe med 88xx, men er ikke helt sikker..) mvh Bone Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Er det ut fra pris du tenker at du ikke vil ha alt det "ekstra"? For nypris for 6310 er den samme som dagens farge mobiler med både kamera og MMS. Mao...du får mer for mindre penger. Hva har du imot det? Det vil komme et tidspunkt hvor du ikke har noe valg....og MMS og fargeskjerm er noe du får med gratis i tillegg til en helt vanlig mobil..sånn er det bare. Nokia 6800 er faktisk en proff telefon..som har alt 6300 har..utenom bluetooth..men regner med du ikke bruker det alikevel. Men i tillegg har den utbrettbar keyboard for å skrive mail. Men uten en direkte etterfølger av 6310..så tror jeg du ville bli ganske fornøyd med 6610 og 6100. AKIRA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå