Fotoskrulla Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 På tur bakom fossen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 Flotte bilder, Helene! V1og 2 var vel de som tok meg mest i kreativiteten ;-) 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 Flott serie av denne naturlige dusjen. Velger meg v1 og v2 .Det er også en foss rett utenfor Norheimsund som en kan gå tørrskodd bak : Steinsdalsfossen. Mvh Alec Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 Ikke hver dag vi får bli med på slikt. Fengende bilder; nå har jeg opplevet det også, takket være deg. 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Da kom du kanskje ferdig dusja hjem til middag etter tur? Flott serie. Kanskje kunne du lyst opp fjellet nærmest for å få fram mer detaljer og dempa lyset på fossen for å få fram mer liv i V3. I bånn er'n kanskje nær utbrent så kanskje ørlite støytilsetting der. Ser ut som du er mye ute og farter med kamera for å få med det siste før snøen dekker fjella? Roar 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Flott serie, men V2 og V3 gir størst inntrykk hos meg. Når en ser på V5 så forstår jeg at du/dere har måttet jobbe litt for moroa. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Flott serie Hilsen Leif 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. september 2015 Forfatter Del Skrevet 13. september 2015 Flott serie Hilsen Leif Flott serie, men V2 og V3 gir størst inntrykk hos meg. Når en ser på V5 så forstår jeg at du/dere har måttet jobbe litt for moroa. Vennlig hilsen Ragnar Da kom du kanskje ferdig dusja hjem til middag etter tur? Flott serie. Kanskje kunne du lyst opp fjellet nærmest for å få fram mer detaljer og dempa lyset på fossen for å få fram mer liv i V3. I bånn er'n kanskje nær utbrent så kanskje ørlite støytilsetting der. Ser ut som du er mye ute og farter med kamera for å få med det siste før snøen dekker fjella? Roar Ikke hver dag vi får bli med på slikt. Fengende bilder; nå har jeg opplevet det også, takket være deg. Flott serie av denne naturlige dusjen. Velger meg v1 og v2 .Det er også en foss rett utenfor Norheimsund som en kan gå tørrskodd bak : Steinsdalsfossen. Mvh Alec Flotte bilder, Helene! V1og 2 var vel de som tok meg mest i kreativiteten ;-) Hei alle sammen! Tusen takk for så hyggelige tilbakemeldinger fra dere alle. Vi hadde allerede vært 3 timer ute i kajakk på fjorden og var litt slitne, så vi kjørte så langt opp vi kunne komme. Fra fjellgården Vesterås tar det ca en halv time å gå i kjempefin steinsatt sti/trapp (for det er oppoverbakke ja..) Nydelig område, skulle gjerne gått enda lenger innover dalen, men det ble det ikke tid til. Og til deg Roar:Når snøen kommer og dekker fjellene, er det også vakkert. Da finner vi fram skiene. ...og kamera er alltid med... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg