Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Windows 10 N hvordan få windows mediacenter tilbake?

LMH1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kodi støtter både blu-ray avspilling og MCE-fjernkontrollen, men for å få spilt an krypterte blu-ray filmer (de fleste) må du enten rippe de eller ha en 3de-parts software som decrypter i sanntid installert. (Tror AnyDVD HD f.eks skal klare dette, men har ikke sjekket noe rundt dette selv)

Endret av kjetilkl
Lenke til kommentar

Men hvorfor bruke N versjonen som er helt strippet for Media Player komponenter om du skal forsøke å få Media Center til å virke?

Og jeg tror ikke det vil gå, for du trenger egen nøkkel til Media Center (i alle fall i Win8.x) og i Win10 er den jo fjernet helt.

Uansett, N versjonen er i alle fall ikke den versjonen jeg ville brukt om jeg skulle trikset og mikset for å få Media Center tilbake.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Har begrenset med produktnøkkler.

Så du mener nyheten om å få mediacenter tilbake er løgn og umulig?

Jeg fikk det ikke til selv på windows 10 Pro.

Ikke det jeg sier, men å bruke N versjonen er nok dødfødt. For du bruker den versjonen der alt som har med Media avspilling er fjernet (etter en EU dom). Skal det fungere, må du i alle fall bruke en normal utgave. Og når jeg ser på de artikkelene så er ikke N versjonen nevnt i alle fall.

Du kan ha Windows 10 Pro i N utgave også...så sier ikke så mye. Men du prøvde kanskje på en normal Win10 Pro utgave?

Lenke til kommentar

Ja, prøvde windows 10 pro utgave også, det går å kjøre begge komandoene, men skjer ikke noe mere etter det, får ikke noe beskjeder eller noe, kan være jeg brukte et dårlig rar program for pakke ut filene, men syns det er rart om man må kjøpe winrar for å få det i så fall å fungere, har du fått dette å fungere?

For jeg har ikke hatt noe problemer med sidebar og startmeny.

Beste ville om alt var pakket i en .exe fil slik at det ikke er mulig å gjøre brukerfeil, kjørte filene med administrator rettigheter så er ikke feil der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...