nukleuz Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Hei, jeg kjøpte meg akkurat et GeXcube 9600pro Extreme. Og selvfølgelig skal dette klokkes til max! :nice: Det jeg da lurer på er når det da står 435Mhz på minnet, mener de da 870? Jeg mener å tro at 870 på minnet er egentlig J*vli bra, er det ikke det? ..og at hvis det skulle stemme det som står i Pstrip er rektig er det jo bare helt elendig, jeg leste her at de fikk 742 på minnet og 486 på coren. Forøvrig kan jeg fortelle at jeg ikke fikk GPUen lenger enn til 415 før det ble masse "gruff" på skjermen. Jeg scorer 2976 i 3dmark 03 med directX som fulgte med (er litt tvil om hvem versjon det er) og catalyst 3.5 drivere som også var på cden.. (ja.. jeg laster ned ny directX å nye catalyst drivere i skrivende stund) Så hvis det er noen som kan hjelpe meg med denne minne usikkerheten min så hadde jo det vært fint.. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Ja, viser halvparten av effiktiv frekvens. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 (endret) har jeg lissom 960 på minnet mitt jeg da?, nei i pstrip så viser det full effekt på klokkemeteret Endret 15. november 2003 av Henrik2k Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Jaja, har skjermkortet ditt DDR da? Eller SD? Kan jo hende jeg tar totalt feil og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå