Nudua Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Etter installasjon av WinXP vil ikke pc-en slå seg av på vanlig måte (start-turn of computer-turn off) jeg må trekke ut kontakten til stømforsyningen for å slå den av. Hadde Win98 installert tidligere, da gikk avstengningen automatisk. Hvordan kan jeg fixe dette? (gjelder ikke pc-en under) Lenke til kommentar
Djtrance Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 har faktisk samme problemmet på win2k pro.. sikkert et ja/nei valg i bios... har ikke giddet å sjekke det ut... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 ACPI heter det i bios....enablet med Win2000/XP Lenke til kommentar
Li1 Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 sjekk litt i bios du... det gjorde jeg, hehe Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Du kan jo alle fall holde skru av knappen inne i noen sekunder, da får ikke dataen nok strøm og er nødt til å skru seg av... Det er bare en mibldertidig løsning, men det hjelper hvis du har stort kabinett og ikke er så keen på å strekke deg helt bak hele tiden : Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå