worldin Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 jeg har kjøpt meg et radeon 9800XT og installert Catalyst 3.9 driverne men jeg får ikke alle de kule tilleggstingene på egenskaper for skjermkortet, er driverne ikke skikkelig installert eller ? Lenke til kommentar
worldin Skrevet 12. november 2003 Forfatter Del Skrevet 12. november 2003 erroren jeg får er : The ATI Control Panel failed to initialize because no ATI driver is installed, or ATI driver is not working properly. The ATI Control Panel will now exit. jeg har da lagt inn nyeste drivere 3 ganger Lenke til kommentar
worldin Skrevet 12. november 2003 Forfatter Del Skrevet 12. november 2003 får samme error med de driveren jeg fikk med kortet Lenke til kommentar
worldin Skrevet 12. november 2003 Forfatter Del Skrevet 12. november 2003 hehe , fant ut av dette også, siden ejg bruker windows server 2003 må jeg sette Hardware acceleration til fult for å få det frem Lenke til kommentar
jokerface Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Hei Jeg la inn min Sapphire 9800XT forrige dag, og i går fikk jeg 6046 på den nye 340 3D Mark. Det ligger vel Catalyst 3.8, og jeg har ikke gjort noe med overklokking av skjermkortet ennå. Kjører på AMD XP 2400. Tester nå på Call of Duty, Max Payne II og Battlefield (Secret). Får teste mer i helgen. Lenke til kommentar
Orak Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 hehe , fant ut av dette også, siden ejg bruker windows server 2003 må jeg sette Hardware acceleration til fult for å få det frem Se der ja, flink gutt.. Litt posting til deg selv løste sakten :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå