Gjest medlem-105082 Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 22. september er det på tide å kjøpe nytt undertøy - nytt horrorspill fra Frictional Games, første på 5 år siden Amnesia. Er personlig stor tilhenger av FG, de tar stemning i spill til et nytt nivå. SOMA er satt på en forskningsstasjon under havet. Maskiner begynner å få menneskelige trekk, samtidig som det lurer noe utenomjordiske skapninger i mørket. Høres ut som en oppskrift på suksess. Hva tror dere? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Ble lansert i dag, noen som har fått prøvd? Spilt et par timer, men nå måtte jeg ta en pause. Jeg er så feig. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Jupp, spilte en times tid i går. Ikke helt sikker hva jeg synes enda. Lenke til kommentar
NoirNow93 Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 Helt gørr synes jeg. Ikke skremmende i det hele tatt og ikke verken spesielt eller innovativ i narrativ ...............jeg tror jeg går tilbake til Asiatiske spill. Er så lei av skuffelser om og om og om og om og om igjen Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Nå har jeg fått spilt noen timer. må virkelig si dette spillet vokser på meg. Var veldig skeptisk i starte, områdene virket rotete og likte ikke stilen. Men noen timer senere er jeg dratt inn i historien og områdene er både varierte og spennende. Historien har også begynt å dra seg til, veldig interesang så langt Jeg spilte aldri ferdig amnesia spillene, ikke fordi de var skumle, men fordi de aldri fenget meg veldig. Men SOMA kommer jeg helt klart til å fullføre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå