speedfreak Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 (endret) sdeeee Endret 5. april 2004 av speedfreak Lenke til kommentar
speedfreak Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 noen som har noen gode tips til styling av en mazda 626...og da mener jeg ikke soting og slike ting men utsende på bilen! gå på www.streetdesign.no jeg tror de har det... er ikke sikker Lenke til kommentar
Mazda 626 Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 (endret) Jeg har litt det samme problemet. Jeg har akkurat funnet meg en Ford Orion Rs fanger, og den passet i bredden, men jeg fikk litt med å feste den bak med hjulbuen, men der tenker jeg glassfiber kan gjøre jobben.. Ellers vet jeg det at du kan bruke stylingen til en Mazda 626 1987. www.pakfeifer.at Her er det også styling til din mazda også, men det er mer utvalg til 1987.. Godkjente senkefjører kan du kjøpe nesten overalt hvor de seller styling og tilbehør. Det er bare til å spørre om de kan bestille det til deg. Nei, det er ikke lov å kutte fjørene, men det som går ann, er å kjøpe seg noen billige fjører på biltema og klyppe de gamle, og da du skal på godkjenning med bilen, så kaster du på de fra biltema. Er ikke noe stor jobb det. http://www.powerzone.no/index.php?webshop=...bID=155&bdID=23 Endret 22. mai 2004 av Mazda 626 Lenke til kommentar
hyllimorph Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 JIPPI! Takker Sluffy for linken til powerzone! Jeg jobber på bil-delelager, og har leita land og strand etter TÜV godkjent senkesett til bilen min, uten hell. (Mazda 626 2.0i GT '87 GC-chassis, 5-d combi). Men er litt redd for at det kanskje blir litt lavt med 50mm senking på en slik bil. Tror dere at jeg må skifte støtdempere? de var nye for 13 000 km siden (1/2år) Lenke til kommentar
logitech89 Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 man kan ikke style en 1983 modell mazda..... det er sløsing med penger..... kjøp deg en ny bil!!!!!! Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 noen som vet om det er lov å skjære av fjærene på bilen?har hørt at biltilsynet må teste det etterpå!stemmer det? Ikkje skjær av fjøyrene på bilen....det er farlig å køyre med... Godkjente fjøyrer finner du overalt der bildeler selgast. En trenger ikkje å bruke originalt for at det skal bli godkjent. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Hmm... Faktisk litt enig med Logitech89. Kjøp deg heller en golf eller noe sånt til en samme penge eller billigere! får vel en brukbar golf til den prisen! og så bruke noe penger på å mekke litt eller fikse den! Lenke til kommentar
hyllimorph Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) ved kjøp av en Golf i den prisklassen, vil jeg nesten si at en får mindre bil for pengene... hvor mye må du betale for feks en Golf II med 120 HK ? = GTI = Opp-hypet pris = dyr forsikring osv... Dessuten kan Golf I og II etter min mening stilles i samme klasse som Opel Manta og Ascona B når det gjelder "oppbrukte" rånebiler... La oss til slutt ta med at innlegg som "...skaff deg en ny bil", "bilen din er stygg..osv" ikke har noe å gjøre i en tråd som denne, der vedkommende har et ønske om å style den bilen han allerede har. Jeg har som nevnt tidligere, arbeidet med å få tak i senkesett til Mazda 626 GC. Eneste TÜV godkjente jeg har funnet, H&R fjærer 50mm til 2500,-inkl mva + frakt. De kan bestilles hos Powerzone Endret 9. juni 2004 av hyllimorph Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) Skaffa meg en Mazda 323 LX 1,6L '90 (kun kjørt 58000km) i dag. Er kanskje ikke det villeste men heller en snerten bil som holder seg uten reperasjoner, enn en ihjelkjørt GTI som stopper etter et par tusen mil. Noen som har peil på hvor en kan få tak i "blanke" blinklys (front) og sota baklys? Til 323'en that is og styling utover det tuning.no og streetdesign.no har å tilby. Endret 11. juni 2004 av tjalla Lenke til kommentar
hyllimorph Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Baklysa er enkle å sote selv. Du kan gjerne tak i et par som er like dem du har (www.bruktbildeler.com feks), slik at du kan bytte dersom en evt mangel lapp skulle dukke opp på mystisk vis... To måter å sote på: - Spraylakkere med sort spraylakk på innsiden av glasset. - Strekke sorte damestrømper rundt lykta..høres sykt ut, men skal viss funke bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå