j_kalland Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 noen som har noen gode tips til styling av en mazda 626... og da mener jeg ikke soting og slike ting men utsende på bilen! Lenke til kommentar
RIP Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 du kan se om du finner noen kits til bilen din, og/eller så kan du senke den og kjøpe nye felger Lenke til kommentar
j_kalland Skrevet 12. november 2003 Forfatter Del Skrevet 12. november 2003 men hvor skal jeg leite etter styling kit? har ikke funnet noen plasser de selger det til nå! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Sjekk ut http://www.tuning.no . Vet ærlig talt ikke om de har styling til bilen din der, men det er jo verdt et forsøk da Lenke til kommentar
Cossie Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 du kan se om du finner noen kits til bilen din, og/eller så kan du senke den og kjøpe nye felger slike folk som deg burde aldri hvert her. her spør en person om hjelp, og det du gjør er bare videre fører det han trenger hjelp til. tror du virkelig ikke han har letet etter kits før han spør her??? Lenke til kommentar
arnfinn2 Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 det finnes ikke styling til den bilen. jeg har en coupe og har ikke funnet noe styling til den eller sedanen kan jo vær det er noe der ute men jeg finner ikke noe en vinge til bakluke er nok mulig å få tak i Lenke til kommentar
j_kalland Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 en vinge vet jeg at det går an å få tak i men vet også om folk som har funnet front lippe( spoiler) fra andre biler og satt det på bilen sin, så derfor lurte jeg på om noen har peiling på om en front fra en annen bil passer til min? tenkte kansje at en gammel bmw passet for de er ganske firkantet og ca like brede men vet ikke sikkert! hvis noen hadde hatt ider hadde det vært fint? Lenke til kommentar
j_kalland Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 lurte på om noen vet hvordan jeg kan senke bilen fremme uten å kjøpe nye fjærer? gidder ikke det og vil heller ikke skjøre av de, og lurer da på om det finnes noen annen måte som det kan gjøres på? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 lurte på om noen vet hvordan jeg kan senke bilen fremme uten å kjøpe nye fjærer? gidder ikke det og vil heller ikke skjøre av de, og lurer da på om det finnes noen annen måte som det kan gjøres på? Haha, er ikke så veldig mye annet du kan gjøre igrunn da, uten å kjøpe en svær fanger som går langt ned. Eventuelt kan du kjøre med (livsfarlige) biltema klemmer som klemmer sammen fjæerene så bilen blir lavere... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 eller du kan kjøpe need for speed underground Lenke til kommentar
j_kalland Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 hehe...joda, går jo det... men lurte på som jeg har spurt om før om noen har peiling på om det går an å ta spoiler fra en annen bil og sette på min? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Alu vinge passer sikkert, men det er det med å montere en alu vinge på en 83 modell Mazda da Syns ikke alu vinge er fint i det hele tatt jeg da. Å style en så gammel (og stygg ) KAN ikke bli bra (som om styling er fet i utgangspunktet da^^) Lenke til kommentar
j_kalland Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 bilen er ikke så galen, har lekert den og må få senket den...men det fangeren som er orginal er så stygg, er for høyt oppe...vil ha en som er høyere. den må jo gå an å ta fra en annen bil og tilpasse til min bil!!!har sett andre som har gjort det men vet bare ikke helt vilken bil som kan passe!!! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 http://www.tuning.no/BILDER_MAZDA_626.htm http://www.astperformance.com/makeofcar/mazda/626.php har du sett på noe der inne? Lenke til kommentar
j_kalland Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 er bare et problem med de!!!De er til ganske så nye biler, min er ikke ny, men 83 mod.!!! Var derfor jeg ville prøve å tilpasse noe! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 du kan jo maile de og spørre om de passer, eller finne specs. på din og nyere modeller. (bredde osv..) Lenke til kommentar
j_kalland Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 var det jeg tenkte på, må finne noe med samme bredde og tilpasse det...burde jo gå an...men er det jeg lurer på...bilen min er ganske firkantet og de nyere mazdaer er ganske runde og da passer det ikke så veldig bra!!!men om andre bilmerker har samme bredde og som er firkantet passer???evt. hvilket??? Lenke til kommentar
j_kalland Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2004 noen som vet om det er lov å skjære av fjærene på bilen? har hørt at biltilsynet må teste det etterpå!stemmer det? Lenke til kommentar
j_kalland Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 hvor kan jeg finne godkjente senkefjærer til mazda 626 83.mod Lenke til kommentar
GreenBeret Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Du har fått med deg denne ja regner jeg med ; http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=220523 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå