snute80 Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 Jeg kjøpte meg s6 i vår, men har vært veldig plaget med dekninga. Jeg trodde det var feil med den, men sendte den inn og fikk den fikset. I mellomtiden lånte jeg en s6 fra jobb og den hadde like dårlig dekning. Nå har jeg fått min tilbake og jeg er fortsatt stort sett helt uten dekning hjemme og mange andre plasser. De andre i huset har god dekning, så det må jo være no med telefon. Noen som har opplevd dette og har noen tips? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 Du har ikke prøvd noe så enkelt som en annen nettleverandør? Hadde dette problemet med OneCall før. . Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 Slå av 4G og prøv med circuit switched 3G/WCDMA only. Tipper det blir bedre da. Lenke til kommentar
Dromle Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 Brukte du den samme leverandør før du byttet, telenor, netcom osv.? Hadde den gamle mobilen også et metallchassis? Hvilken mobil hadde du før? Jeg har opplevd at premium modeller med metallchassis sliter med dekningen der billige modeller med plastchassis har OK dekning. Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 S6 HAR dårlig dekning...så enkelt er det! Lenke til kommentar
SweetDollarTee Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 Har en s6, og den har forferdelig dekning.. noen ganger må man bare leve med det. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Kjøpte en S6 i juni, men fikk hevet kjøpet, da den hadde dårlig dekning, da spesielt på 4G.Ser enkelte skriver at man kan slå av 4G, men når man har en 4G-telefon, er det vel ønskelig at man kan benytte seg av det.Har flere ganger vurdert S6 i etterkant, men nå det utpå høsten skrives at telefonen har dårlig dekning, er jeg ikke interessert lenger. Det har vel kommet oppdateringer til telefonen siden juni, og da ser det ikke ut til at de har eliminert problemet. Dessuten kommer det mye nytt på mobilfronten utover høsten. Lenke til kommentar
gmes Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Samme på min.. Og ja har av 4g og da e det ok dekning. Men irriterer meg att man har 4g men ikke kan bruke det.. Og data nok.. jeg har talkmore, vundere nu sony z5 for jeg er lei denne tlf,, og lei av å lade i ett kjør også.. Lenke til kommentar
Miss_star Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 (endret) Kjøpte en S6 i juni, men fikk hevet kjøpet, da den hadde dårlig dekning, da spesielt på 4G. Ser enkelte skriver at man kan slå av 4G, men når man har en 4G-telefon, er det vel ønskelig at man kan benytte seg av det. Har flere ganger vurdert S6 i etterkant, men nå det utpå høsten skrives at telefonen har dårlig dekning, er jeg ikke interessert lenger. Det har vel kommet oppdateringer til telefonen siden juni, og da ser det ikke ut til at de har eliminert problemet. Dessuten kommer det mye nytt på mobilfronten utover høsten. Jeg sliter med samme problemet, men jeg har samsung alpha. Mister dekningen innimellom slik at folk ikke kan ringe til meg, jeg klarer ikke å sende meldinger. Hatt den på reperasjon også. Men får man lett hevet kjøpet? Dette irriterer meg frenseløst da jeg vil ha en telefon som fungerer. Jeg ska kjøpe meg ny telefon nå har jeg funnet ut. Men vil prøve å få hevet dette kjøpet først. Endret 3. oktober 2015 av Miss_star Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Samme her. Har en S6 og en Iphone 6 +, og S6'en har en helt bedriten dekning i forhold til Ip6'en. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Om ikke dårlig dekning er nok, har vel en del hatt problemer med dårlig batterikapasitet. Kjipt på en såpass dyr telefon, som jeg ellers gjerne skulle hatt. Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Dekningen på S6'en er ræva. Og batteriet er ikke all verdens. Men jeg klarer heller ikke å få meg selv til selge telefonen heller. Design messig er det en av de feteste telefonene jeg har sett (Den føles premium og god i hånden). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå