king_pedersen Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Hvor skal AUX kontakten stå? og trenger du flere kontakter festet i hovedkortet enn den 20pins kontakten? (amd maskin) Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Ordet aux er en forkortelse for auxiliary, som betyr noe sånt som reserve/ekstra. Det kan hende du bare har den til overs, i tilfelle du vil koble til noe annet senere..? Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 12. november 2003 Forfatter Del Skrevet 12. november 2003 men i så fall hva skal jeg koble den til senere? bare lurer:) Mvh Thomas Pedersen Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Hvor er denne kontakten du snakker om egentlig? Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 12. november 2003 Forfatter Del Skrevet 12. november 2003 henger ut fra strømforsyninga! Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Tja, jeg har masse ledige kontakter som henger ut der Jeg har og AMD, og bruker bare den feite kontakten til hk ja. Ingen andre her som vet hva denne aux er til? Lenke til kommentar
pertm Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 (endret) Jeg har selv lurt på hva AUXvar til men har ikke peiling, men det skulle ikke forundre meg om det er etter en gammel standard og ikke har blitt fjernet. Endret 12. november 2003 av pertm Lenke til kommentar
snole Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Er det en Chieftech strømforsyning? Er den ledningen Gul/Sort? Er det en sånn vifteplugg på den? Evt er den firkantet? Det kan være den som skal ned på P4 hovedkort, ekstra strømforsyning for CPU. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Finnes mange typer strømforsyningsplugger: http://64.28.25.3/rubweb/php/toc/basic.html Er ikke mange HK som bruker AUX kontakten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå