Lillegutt99 Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 Hei, har lyst å style en nissan laurel, men dei e så gamle at dei finne du kje brukt uten att dei hat gått 400000km så eg lurte litt på om det går an å sette inn en s14rt motor i en Nissan Laurel å få det godkjent på vognkort å i eu? Noen som vett? Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 Style en laurel, er som å sminke en gris... DONT DO IT! 1 Lenke til kommentar
Lillegutt99 Skrevet 12. september 2015 Forfatter Del Skrevet 12. september 2015 Style en laurel, er som å sminke en gris... DONT DO IT! Mhm, eg e på jakt ette ein bil til ungdom kje bmw eller volvo... tips? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 (endret) Å få slike motore godkjent i slike biler i norge er generelt vanskelig. Ford? Har selv hatt en scorpio og har nå en sierra. Fåes med mye morsomme motorer, og utrolig enkel å skru på. Endret 12. september 2015 av Complexity Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 (endret) Ford sierra støttes... er det første bil vil jeg fraråde noe alt for sprekt.. særlig med bakhjulsdrift. men det skal ikke jeg bestemme pris tenker du da? Endret 12. september 2015 av Yippee Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 (endret) Haters got to hate.. Det går en Laurel med godkjent RB26 i Notodden, så ser ikke problemet der.. Men som andre nevner, for sprek førstebil er ikke særlig lurt, og jeg vil heller anbefale deg noe du ikke trenger å være redd for å bulke/kræsje/vrake, evt. ha god forsikring på en nyere bil, og heller pusle med sånt som du tenker på når du har lyst og ikke minst penger Sånt tar mye mer tid og penger enn hva man tror, så ville ikke hatt det som eneste kjøretøy å bruke! Endret 14. september 2015 av Pluggen Lenke til kommentar
Indian Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Du lage en spoiler på en meter med finer om du vil at folk vil se på deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå