AnonymDiskusjon Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 Hei Har i lengre tid vært betatt/småforelsket i min mors venninne. Hun er 23 år eldre enn meg og som sagt venninne av min mor så noe forhold går ikke. Har lenge hatt lyst til å fortelle henne hva jeg føler, men tørr rett og slett ikke da jeg er redd hun skal fortelle det til min mor eller noe. Vurderer sterkt å sende en sms eller noe i morgen, men vet liksom ikke helt. Skal jeg drite i det eller hoppe i det? Anonymous poster hash: 98a65...859 Anonymous poster hash: 98a65...859 Lenke til kommentar
Populært innlegg BaronSlask Skrevet 12. september 2015 Populært innlegg Del Skrevet 12. september 2015 Drit i det. 12 Lenke til kommentar
13:18 Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 Er hun i et forhold fra før så drit i det, ellers hopp i det. Lenke til kommentar
Suspendert Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 Det er i hovedsak to momenter i denne settingen som potensielt ikke er i vater: 1. Creepy som f*n om min beste venn blir sammen med min 23 år yngre datter = vennskap slutt og scrotumbank. 2. Hva f*n er det som er galt med min datter dersom hun faktisk går til veie å flørter med min kompis. Du kan jo ikke noe for det at du får slike tanker, det har vel de fleste opplevd, forelska i læreren og slik. Men å sette det ut i livet i nære relasjoner, er ikke like lurt. Altså, drit i det. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. september 2015 Forfatter Del Skrevet 12. september 2015 Hun er singel og som sagt er det ikke noe snakk om noe åpent forhold. Måtte vært helt i det skjulte at ingen andre vet om det. Anonymous poster hash: 98a65...859 Anonymous poster hash: 98a65...859 Lenke til kommentar
kjekset Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 Du må være ganske spesiell skal hun bruke tiden sin på deg. 1 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 jeg sier kjør på! hun kommer til å synes det er veldig spennende! Lenke til kommentar
wil Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 Jeg må bare spørre: Hva tror du selv? . Man bør jo skjønne at det ikke går. Er jo helt urealitisk. Hvorfor? Jo. Fordi at for det første: Hun din mors venninde. Vel. Bare det er jo grunn nok til at varselslampene bør blinke. For det andre: Hva tror du hennes venninde og din mor kommer til å tro? For det tredje: Er dette fleip? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 Ødipuskomplekset. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 (endret) Eldre damer er fantastisk. Om hun er i et forhold skal du selvsagt ikke ødelegge det, om hun er ledig, så absolutt, ja, go for it. Endret 16. september 2015 av zeebra Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Ser du for deg at du bare skal pøkke henne så hardt at de modne brystene hennes klasker borti fjeset ditt, for så å sprute inni henne når du kommer(fordi det ikke er fare for at hun blir gravid)? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Ikke fare for at hun blir gravid, hvordan vet du det? Hvis han er 20 år og hun da er er 43 så kan hun fint få barn enda. Artig med et skjult forhold , spenning i hverdagen! Hvis du bestemmer deg for å kjøre på så burde du kunne se om det er noe interesse før du starter. Damer har veldig ofte en annen måte å se på deg hvis de er litt interesert. Hva du bør gjøre med dette er en avgjørelse du må ta selv, nytter ikke å telle opp "gjør det" og "ikke gjør det" fra nettet og avgjøre utifra hvem det er flest av PS; Hvordan blir reaksjonen (og forholdet) mellom din mor og henne, du og henne og du og din mor hvis du får avslag og det muligens snakkes om det etterpå? Vei risikoen opp mot gevinsten. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 (endret) Bare fortell henne det også se hvordan det går Så forteller du oss her ossen det gikk edit: Hun er uansett en voksen dame, så hun kommer ikke til å avfeie deg som en 14tizz, damer i denne alderen tar forferdelig godt vare på menn. Det er ikke rart de er til å bli glad i. Endret 13. september 2015 av James Bond Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Ikke fare for at hun blir gravid, hvordan vet du det? Hvis han er 20 år og hun da er er 43 så kan hun fint få barn enda. Hvis han gjør henne gravid så blir det veldig vanskelig å holde forholdet skjult. Har du noe som tyder på at hun liker deg? Driver hun stadig og stryker deg på låret f.eks? Lenke til kommentar
ragge_jz Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 (endret) høres ut som en dårlig ide.... Men du kan være enda litt mer utspekulert: Send henne en sms, hvor du spør om du kan møte henne fordi du trenger en å snakke med, på tomannshånd. Du må for all del ikke si ærlig ut at det er sex og sånt du vil oppnå. Sier hun JA til dette møtet, min kjære venn, da kan dine deiligste fantasier gå i oppfyllelse Faktisk ikke verre enn det. Endret 15. september 2015 av ragge_jz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå