Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Betatt av mors venninne

Anbefalte innlegg

Hei

Har i lengre tid vært betatt/småforelsket i min mors venninne. Hun er 23 år eldre enn meg og som sagt venninne av min mor så noe forhold går ikke.

Har lenge hatt lyst til å fortelle henne hva jeg føler, men tørr rett og slett ikke da jeg er redd hun skal fortelle det til min mor eller noe.

Vurderer sterkt å sende en sms eller noe i morgen, men vet liksom ikke helt.

Skal jeg drite i det eller hoppe i det?

Anonymous poster hash: 98a65...859

Anonymous poster hash: 98a65...859
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er i hovedsak to momenter i denne settingen som potensielt ikke er i vater:

1. Creepy som f*n om min beste venn blir sammen med min 23 år yngre datter = vennskap slutt og scrotumbank.

2. Hva f*n er det som er galt med min datter dersom hun faktisk går til veie å flørter med min kompis.

Du kan jo ikke noe for det at du får slike tanker, det har vel de fleste opplevd, forelska i læreren og slik. Men å sette det ut i livet i nære relasjoner, er ikke like lurt.

Altså, drit i det.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg må bare spørre: Hva tror du selv? :p. Man bør jo skjønne at det ikke går. Er jo helt urealitisk.

Hvorfor? Jo. Fordi at for det første: Hun din mors venninde. Vel. Bare det er jo grunn nok til at varselslampene bør blinke.

For det andre: Hva tror du hennes venninde og din mor kommer til å tro?

For det tredje: Er dette fleip?

Lenke til kommentar

Ikke fare for at hun blir gravid, hvordan vet du det? Hvis han er 20 år og hun da er er 43 så kan hun fint få barn enda.

Artig med et skjult forhold :ph34r: , spenning i hverdagen! Hvis du bestemmer deg for å kjøre på så burde du kunne se om det er noe interesse før du starter. Damer har veldig ofte en annen måte å se på deg hvis de er litt interesert.

Hva du bør gjøre med dette er en avgjørelse du må ta selv, nytter ikke å telle opp "gjør det" og "ikke gjør det" fra nettet og avgjøre utifra hvem det er flest av :rofl:

PS; Hvordan blir reaksjonen (og forholdet) mellom din mor og henne, du og henne og du og din mor hvis du får avslag og det muligens snakkes om det etterpå? Vei risikoen opp mot gevinsten.

Lenke til kommentar

Bare fortell henne det også se hvordan det går :)

Så forteller du oss her ossen det gikk ;)

edit: Hun er uansett en voksen dame, så hun kommer ikke til å avfeie deg som en 14tizz, damer i denne alderen tar forferdelig godt vare på menn. Det er ikke rart de er til å bli glad i.

Endret av James Bond
Lenke til kommentar

høres ut som en dårlig ide....

Men du kan være enda litt mer utspekulert:

Send henne en sms, hvor du spør om du kan møte henne fordi du trenger en å snakke med, på tomannshånd.

Du må for all del ikke si ærlig ut at det er sex og sånt du vil oppnå.

Sier hun JA til dette møtet, min kjære venn, da kan dine deiligste fantasier gå i oppfyllelse :)

Faktisk ikke verre enn det.

Endret av ragge_jz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...