Bjarnemann Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 Hei! Så er det dette evinnelige spørsmålet, da; noen som vet om noe artig å finne på i Oslo en lørdag på dagtid? Har ei jente som jeg har holdt på med en del i det siste, men vi har stort sett sitti i sofaen og ikke gjort så mye. Helt ok det, men det kan jo være greit å ikke størkne i en sofakrok heller. Så i morra skal vi ut. Jeg liker henne, og jeg vet at hun liker meg, så det trenger ikke være noe revolusjonerende som tar henne med storm. Men noe hyggelig og/eller morsomt som man kan finne på i Oslo? Jeg er helt rævva på å finne på ting, har prøvd å Google litt men sitter fortsatt ikke igjen med noen god idé. Noen som har noen gode idéer til en slask som ikke er så veldig kreativ? 23 og 20 år btw Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 Minigolf på Løkka. Helt nederst der ved Nybrua-trikkestoppet Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 Trikkestoppet på Nybrua er nylig nedlagt, til informasjon. Gå av i Hausmannsgate. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 Trikkestoppet på Nybrua er nylig nedlagt, til informasjon. Gå av i Hausmannsgate. Eller bare gå av på Schous Plass. Litt koseligere å gå nedover der. Løkka er the shit btw. Maks koselig område, spes med ei jente du er keen på. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 12. september 2015 Forfatter Del Skrevet 12. september 2015 Takk for et najs forslag! Men av det jeg kan forstå av nettsidene deres, så er dette ute? Noe annet å finne på? Det eneste jeg er vant med er pub, kino, eller bowling. Men det er shit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå