Lassern Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 Høst...livet ebber ut Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 Rett og slett imponerende bra. Full kontroll på alt. ser det ut til. Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 11. september 2015 Forfatter Del Skrevet 11. september 2015 Rett og slett imponerende bra. Full kontroll på alt. ser det ut til. Takk for det, smort1. Veldig godt fornøyd med dette selv Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 Jeg synes litt synd på stakkaren, enda jeg nesten ble stukket av en slik i dag. Dette var fint fanget. Fin kameravinkel som tar oss ned på nivå med krypet, og setter følelser i bildet. Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 11. september 2015 Forfatter Del Skrevet 11. september 2015 Jeg synes litt synd på stakkaren, enda jeg nesten ble stukket av en slik i dag. Dette var fint fanget. Fin kameravinkel som tar oss ned på nivå med krypet, og setter følelser i bildet. Ja, jeg har samme følelsen... Tusen takk for hyggelig kommentar. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 Virker som fotografen har en god del mer kontroll enn modellen her. Kanskje skulle du tetta igjen til høyre og venstre også for å få fullstendig innramming av uskarpt. Roar Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 12. september 2015 Forfatter Del Skrevet 12. september 2015 Virker som fotografen har en god del mer kontroll enn modellen her. Kanskje skulle du tetta igjen til høyre og venstre også for å få fullstendig innramming av uskarpt. Roar Takk for hyggelig kommentar, Roar. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 Forfra-posituren passer godt her, og dette er jo i høyeste grad et fortellende bilde. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 Ett meget skarpt og fint nærbilde av stakkaren. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 13. september 2015 Forfatter Del Skrevet 13. september 2015 Forfra-posituren passer godt her, og dette er jo i høyeste grad et fortellende bilde. Vennlig hilsen Ragnar Tusen takk, Ragnar Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 13. september 2015 Forfatter Del Skrevet 13. september 2015 Ett meget skarpt og fint nærbilde av stakkaren. Mvh. Rolf Tusen takk, Rolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg