Tbone87 Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 (endret) Hei.. Si hva dere syns om [url="http://www.home.no/tbone/CyBjeff/"]CyBjeffen[/url] min da Bildene er ikke noe for ISDN Powahh! : Måtte jo herme litt etter CyBear.. Den var jo bare RÅ! (PS: Ikke klag på bildene, veit jeg ikke er den fødte fotograf) Edit: Skriveleif Endret 12. november 2003 av Tbone87 Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Hei.. Si hva dere syns om CyBjeffen min da Bildene er ikke noe for ISDN Powahh! : Måtte jo herme litt etter CyBear.. Den var jo bare RÅ! (PS: Ikke klag på bildene, veit jeg ikke er den fødte fotograf) Edit: Skriveleif Ta noen bedre bilder, man ser ikke hva dette skal forestille. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Ta noen bedre bilder, man ser ikke hva dette skal forestille. .. men det jeg nesten så var neon! Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 det jeg så var en damerumpe med glass foran og noen som ikke bruke røde lys hehe.. og så til den mer konstruktive kritikken: et tips til flere bilder er å ta bildene i et mer belyst rom, og litt lengre ifra bamsen... er den tilkoblet pc'en via en usb port? og tilslutt, positiv kritikk: ganske fint alt i alt, så ut til at leds'a var plassert ganske riktig der de skulle og en bra plassering av bamsen... holder selv på med en liten rip off av papirpose's lille kosebamse.. bare med røde øyne.. Lenke til kommentar
Tbone87 Skrevet 12. november 2003 Forfatter Del Skrevet 12. november 2003 (endret) Hehe.. Har tatt 2 bilder til.. tror dem er litt bedre: [url="http://www.home.no/tbone/CyBjeff/Bedre"]CyBjeff2[/url] Det siste er spesielt til deg coolkid : De andre bildene er fortsatt på: [url="http://www.home.no/tbone/CyBjeff/"]CyBjeff[/url] Edit: Skriveleif Endret 12. november 2003 av Tbone87 Lenke til kommentar
ZaLPhoN Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Veldig ubersnaxy bamse! -Zalphon- Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Hehe, godt jobbet Responsen på CyBear gikk over all forventning - den lille siden med bilder jeg slang opp har hatt over 15000 hits den siste måneden. Helt sykt *grin* Lenke til kommentar
Tbone87 Skrevet 17. november 2003 Forfatter Del Skrevet 17. november 2003 Thnx Papirpose! "The Creator Of The CyBear"! Og en liten takk til deg oxo Zalp.. Har tankt til å skifte kabeln jeg har nå til en USB2 kabel i staden for den som jeg har inn i PCen.. Du veit vel ikke tilfeldigvis hvilke av ledningene som er 5+ og hvem som er 5- ? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 bare spør papirpose... det var slig jeg fant det ut.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Du burde advart i topic om SÆRDELES sterke bilder av bamse-involler. Folk kan jo få traumer av å få slikt i fleisen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå