Eriond Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 Jeg sitter og lurer på om en av disse konsollene kan erstatte en blu-ray spiller og htpc? pc'en brukes til nrk nett-tv, netflix og hbo nordic i tillegg til avspilling av videofiler som ligger på NAS via XBMC. Nrk er viktig siden barna bruker dette mye. Trenger de noen form for server som kjører videofiler, slik som PS3? Syns det er veldig greit slik XBMC fungerer, der jeg bare spesifiserer hvilke mapper på nettverket det skal søkes etter diverse filtyper. Kan man få fjernkontroll til noen av de? Slik som man kunne til PS3? Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 Vi bruker PS4 og PS3 til å se NRK / NRK Super, Netflix, Plex, filmer på plate. SVJV må en ha en mediaserver for å få det hele presentert greit. Jeg digger Plex for sin enkelhet og stabilitet. PS3 var/er ganske grinete på hvilke mediafiler den vil spille, men via Plex så spiller ikke det noen rolle. Hbo har jeg aldri prøvd. Fjernkontroll tja, men ja. Logitech har løsninger for PS3 som funker strøkent. Til PS4 har de også produkter, men det er feil i programvaren på de. Gi de noen måneder så får de nok orden på det, så da har man fullverdig fjernkontroll til PS4 også. PS4 er å foretrekke da det er mindre støy fra den.Jeg har pelmet ut vår HTPC til fordel for smart-TV og PS4. Savner ikke PC-en, for å si det slik. Dette er mer brukervennlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå