Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hjelp - Super tregt internett - WiPi USB Nettverkskort

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg får ikke noe mere enn 50-200kbps på Steam download. Hastigheten imellom nettverkskortet og routeren ligger på 1-5.5mbps. Men vi har en 100/100 linje inn til huset. Komplett sitt svar var att nettverkskortet ikke er laget for desktops men raspberry pi's. Det er jo greit i og med att jeg har 2 PI's, men forsatt så bør det vel forsatt vere relevante hastigheter selv om den er koblen på en normal desktop?

Usikker på om det er selve nettverket eller nettverkskortet i og med att jeg berre leiger her. Har ikke mulighet til å teste nettet med ett annet nettverkskort. Men sist jeg hadde ett annet så var det på 100/100 og eieren har restartet routeren ettpar ganger.

What to do? Jeg må få lastet ned spill ifra steam i og med att jeg nylig formaterte harddisken for alt mulig rart av dritt.

MVH

Noxz

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

802.11n 150Mbps skal den ha. 

Hvordan er det med drivere til den? 

Heter den ikke wi-pi for en grunn? Kan umulig være helt lik alle andre? 

Kom i en eske som var en 3cm*1,5cm. Kan hende jeg glemte å se etter CDen som følgte med *Kappa*  :rofl:

Vet ikke noe om drivere. Men har bestilt nye nettverkskort, får håpe att det ordner seg. Men WiPi er altså ikke brukbar til desktops eller skal den være det? ^-^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...