navyboy Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Har mistet det lokale administrator passordet for pcene mine i nettverket. Alle pcene har likt administrator passord. Jeg får logget inn som administrator i domenet så jeg har administator acces. Jeg skal ikke resette administrator passordet eller skifte det ved neste login, jeg må vite hva passordet ER. Har prøvd Hyena men det bare resetter passord. Har prøvd LC4 men det klarte ikke å finne passordet. Noen som kan hjelpe meg?? det er litt viktig, skal ha undervisning imorgen kl 12.00 Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Enten så har du skrevet noe feil, eller så har du et merkelig problem. Slik jeg tyder problemet ditt, har du jo ikke noe problem i det hele tatt. Det du sier er jo at du får logget inn som administrator, men finner ikke ut hva passordet er. Dette er jo ikke et problem, men er det passordet til maskinene lokalt du sliter med, tror jeg du skal kunne overstyre dette fra domenekontrollen på serveren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå