Torbjørn Milje Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 Cleng Peerson Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 En fin dokumentasjon av et gammelt hus. V4 ga meg mest. V2 var også veldig bra med fin komposisjon. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 Veldig flott dokumentar, Torbjørn. Husker godt vi var innom historien om Cleng, men detaljene sitter meget løst, så det var godt med oppfriskningen du kommer med her! Kjenner jeg fylles av andakt over særlig de to siste bildene. Praktfullt innfall av lys i V5. Flott arbeide! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 V1, V3, V4 og V5 grei dokumentasjon mens huset tilter litt i V2 hvilket antagelig kan rettes ved å dra litt rett ut oppe i venstre hjørnet. Jeg hadde bøkene om Cleng Peerson en gang, men de ble med på lasset da jeg kvittet meg med noe sånt som tusen bøker for å få plass til annet. Roar Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 13. september 2015 Forfatter Del Skrevet 13. september 2015 Tusen takk til dere alle for at dere viste interesse for denne serien om Cleng Peerson Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg