MeitraN Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Har en pc med følgende spec: HK: Ep-8k7a+ Minne: 256mb ddr Skjermkort: Geforce 3 Cpu: Xp 1400 Problem: Når jeg skal installere W2k eller WinXp henger maskinen seg når den kommer til punktet "Undersøker diskkonfigurasjonen". Men når jeg installerer Win 98 går det helt feilfritt uten problemer. Så hvorfor i heiteste ****** greier jeg ikke å installere W2k?? Lenke til kommentar
Tbone87 Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 (endret) Har du orginal W2K og WinXP CD da ? Hvis ikke kan du jo prøve å få tak i orginal CD og bruke Fake CD-key.. Du kan jo også installere Win98 og oppdatere til W2K eller WinXP alt etter hva du vil ha! Edit: Skriveleif Endret 12. november 2003 av Tbone87 Lenke til kommentar
MeitraN Skrevet 12. november 2003 Forfatter Del Skrevet 12. november 2003 (endret) Cd'n er orginal med orginal cd-key. Har prøvd oppgradering, samme sak skjer da. Tror det er et eller annet med hk. Endret 12. november 2003 av MeitraN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå