Arem Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 Har akkurat bygget meg en finfin pakke av hardware som sammen skulle drive COD:AW problemfritt på pc. Gledet meg der jeg klikket meg gjennom Steam Store og lastet ned sakene. 45 GB pr modul, to stk. Ok, gikk greit nok med tid for det. Men når alt omsider er installert og jeg er klar, logger jeg inn for å bli møtt av "No games found" på alle variantene. Kill confirmed, deathmatch osv. Tenker det må være noe problemer med forbindelsen. Sjekker opp, tester, ingen problem. Hmm. Søker opp etter relaterte artikler på nett for "no games found". Og her begynner listen. Det er mange som opplever at AW ikke får koblet til aktive servere. Noen sier som så at "spillet er dødt, ingen spiller". Men det må være noe annet som ligger bak. Vi ser ikke Black Ops 3 før ut i november, så noe må man jo spille frem til den tid. Man kan jo bare spille de_dust2 x antall ganger før det går tørt og ikke lenger dekker "behovet". Er ikke alene sånn sett om man ser på trådene ellers, men tenkte kanskje å høre her om flere opplever dette? Eller er jeg virkelig han ene som installerte COD:AW for pc og sitter å rejoiner lobbier for å se om andre blir med? Lenke til kommentar
Arem Skrevet 12. september 2015 Forfatter Del Skrevet 12. september 2015 Løste seg fint med å be om en refund fra Steam. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå