Gå til innhold

Mulig å kopiere N-gage spill?

Vice

Anbefalte innlegg

Hovedgrunnen til at Mophun måtte gi opp var jo den altfor tåpelige sikringen. Svært vanskelig å utvikle spill til mophun og freeware lagd på gutterommet var det bare å glemme...

Du sier dette hele tiden. Jeg kan ikke se noen tegn på dette. Venter spent på at du skal komme med en eller annen form bevis som understøtter denne påstanden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Huff, hvis man skal ha tak i piratspill så får man lete andre steder. Å oppfordre folk til å PM'e en om de vil ha pirat programvare er nok noe som ikke er helt i tråd med retningslinjene for dette forumet. Det skulle være bra om man hadde et system som ligner litt på Slashdot sitt, der man moderer tråder og personer. Da ville folk som haddis ikke fått lov å poste i denne tråden. Er det ikke noen mulighet for det i IB?

Lenke til kommentar
Huff, hvis man skal ha tak i piratspill så får man lete andre steder. Å oppfordre folk til å PM'e en om de vil ha pirat programvare er nok noe som ikke er helt i tråd med retningslinjene for dette forumet. Det skulle være bra om man hadde et system som ligner litt på Slashdot sitt, der man moderer tråder og personer. Da ville folk som haddis ikke fått lov å poste i denne tråden. Er det ikke noen mulighet for det i IB?

Er jo nå det jeg prøver å si til dem da....

At du trenger å gå imot meg for det :grumpy:

Endret av haddis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...