godal Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Hovedgrunnen til at Mophun måtte gi opp var jo den altfor tåpelige sikringen. Svært vanskelig å utvikle spill til mophun og freeware lagd på gutterommet var det bare å glemme... Du sier dette hele tiden. Jeg kan ikke se noen tegn på dette. Venter spent på at du skal komme med en eller annen form bevis som understøtter denne påstanden. Lenke til kommentar
molna Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Slikt skjer ikke over natten da, du får bare vente å se... Lenke til kommentar
Olaff Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Hvilken nettside kan man laste ned Ngage spill fra da?????? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Hvilken nettside kan man laste ned Ngage spill fra da?????? Tja....du finner det vell på mirc å på yahoo groups Lenke til kommentar
NeoGeo Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Skulle vel være mulig og kjøre disse på pc'en via en emulator også da? Kjekt og teste spillene først Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Kan dere SLUTTE å spørre om hvor man kan få tak i spilla?!! Hvis ikke blir også dette emnet stengt! Herregud! Skjønn litt da folkens! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 ok...jeg har lagt ut et par n-gage spill som kan brukes på andre symbian telefoner....kontakt meg for adressen... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Det der er heller ikke lurt. At folk ikke skjønner noe......... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Skulle vel være mulig og kjøre disse på pc'en via en emulator også da?Kjekt og teste spillene først Joa...men harke sett noen emulator ennå jeg da.... Lenke til kommentar
beh Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Huff, hvis man skal ha tak i piratspill så får man lete andre steder. Å oppfordre folk til å PM'e en om de vil ha pirat programvare er nok noe som ikke er helt i tråd med retningslinjene for dette forumet. Det skulle være bra om man hadde et system som ligner litt på Slashdot sitt, der man moderer tråder og personer. Da ville folk som haddis ikke fått lov å poste i denne tråden. Er det ikke noen mulighet for det i IB? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 (endret) Huff, hvis man skal ha tak i piratspill så får man lete andre steder. Å oppfordre folk til å PM'e en om de vil ha pirat programvare er nok noe som ikke er helt i tråd med retningslinjene for dette forumet. Det skulle være bra om man hadde et system som ligner litt på Slashdot sitt, der man moderer tråder og personer. Da ville folk som haddis ikke fått lov å poste i denne tråden. Er det ikke noen mulighet for det i IB? Er jo nå det jeg prøver å si til dem da.... At du trenger å gå imot meg for det Endret 13. november 2003 av haddis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå