Ragnar Skj Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 Venter på grønt Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 Var nesten fristet til å bytte ut deler himmelen her Ragnar. Mye av det jeg ser her opplever jeg svært påtrengende og tungsindig ekte. Med andre ord en positiv respons : ) mvh iBN Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 Vil du ha et grønt skifte? Jeg vet ikke hva du vil fortelle i bildet, men det som er fint er at dette er et slikt bilde man kan sitte å spekulere hva som er budskapet med. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 Et bilde som viser at nesten alle er hjemme, Ragnar. Vanligere dess lengre fra ekvator man befinner seg. Meget påtakelig atmosfære. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 En flott formidlet dyster stemning , mørke skyer og en mørk fargepalett . Så er det å håpe på mer lys når det blir grønt. Mvh Alec Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 12. september 2015 Forfatter Del Skrevet 12. september 2015 Var nesten fristet til å bytte ut deler himmelen her Ragnar. Mye av det jeg ser her opplever jeg svært påtrengende og tungsindig ekte. Med andre ord en positiv respons : ) mvh iBN Budskapet var å vise truende skyer over den moderne verden, og så får vi håpe at fargen snart skifter over fra rødt til grønt. Takk for din kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 12. september 2015 Forfatter Del Skrevet 12. september 2015 Vil du ha et grønt skifte? Jeg vet ikke hva du vil fortelle i bildet, men det som er fint er at dette er et slikt bilde man kan sitte å spekulere hva som er budskapet med. Alle som ser bildet kan tolke det dit de vil, men det jeg tenkte da bildet ble tatt og senere ved etterbehandlingen var de truende skyer over den moderne verden med Is-krigere, den enorme flyktningestrømmen med mer, og at vi må håpe på at lyset snart skifter over fra rødt til grønt. Hjertelig takk for din kommentar. Skj 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 12. september 2015 Forfatter Del Skrevet 12. september 2015 Et bilde som viser at nesten alle er hjemme, Ragnar. Vanligere dess lengre fra ekvator man befinner seg. Meget påtakelig atmosfære. Takk for kommentaren Trond ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 12. september 2015 Forfatter Del Skrevet 12. september 2015 En flott formidlet dyster stemning , mørke skyer og en mørk fargepalett . Så er det å håpe på mer lys når det blir grønt. Mvh Alec Takk for din fine tolkning av bildet Alec. Skj Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 .... og så korta du tia med å knipse bilde? Grei komp der speilingene til høyre kanskje er det som rettferdiggjør bildet? Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 12. september 2015 Forfatter Del Skrevet 12. september 2015 .... og så korta du tia med å knipse bilde? Grei komp der speilingene til høyre kanskje er det som rettferdiggjør bildet? Roar Må jo ha noe å bruke tida på. Ikke et direkte forhåndsplanlagt bilde, men så at det var muligheter å få noe ut av det. Skj Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 Stilig. Etterbehandlingen gir det nesten ett grafisk utrykk. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 13. september 2015 Forfatter Del Skrevet 13. september 2015 Stilig. Etterbehandlingen gir det nesten ett grafisk utrykk. Mvh. Rolf Takk for din gode kommentar Rolf. Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg