GroKoDilla Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 Nybakt Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 Ja jeg skjønner godt titelen på dette bildet er det en brødsopp eller.. Minnet meg på noe bakverk da jeg så bildet . Fint bilde! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 Ja, ser du husket å lage små riller i brødet også. Om soppen er etanes aner ikke jeg. Roar Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 12. september 2015 Forfatter Del Skrevet 12. september 2015 Ja jeg skjønner godt titelen på dette bildet er det en brødsopp eller.. Minnet meg på noe bakverk da jeg så bildet . Fint bilde! Hilsen Tove Takk for tilbakemelding, Tove! Tror det er loffsopp ;-) Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 12. september 2015 Forfatter Del Skrevet 12. september 2015 Ja, ser du husket å lage små riller i brødet også. Om soppen er etanes aner ikke jeg. Roar Ingenting er glemt her, nei ;-) Jeg er forøvrig generelt forsiktig med sopp... Men lekker er den ihvertfall - fra et "på-magen-perspektiv" ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg