Thines Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 Hei folkens, fikk telefon av en fra Securitas om å bli innkalt til intervju, men etter en liten samtale spurte han om jeg hadde plettfri vandel, jeg sa nei jeg har ikke det..... da spurte han meg om han kunne få vite hva det var. Det jeg lurer på er da om jeg må svare på det ? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 Nei, du trenger ikke svare på noenting i et intervju, men jeg vil si at det lønner seg å gjøre det. Det er ikke akkurat mangel på folk som "ønsker" å være vektere og vandel har jo mye å si. Har du f.eks gjort noen innbrudd så ville ikke jeg ha ønsket deg som arbeidstaker siden det da er ganske lett for deg å "sikre et vellykket innbrudd" siden det er du som skal passe på Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 Det er selvfølgelig valgfritt om du vil svare, men om du "får" jobben, så blir de uansett å hente inn en vandelsattest fra politiet. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 du må uasett levere en vandelsatest fra politit , den vil inneholde informasjon om relevante annmerkninger for yrket . Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 Du er sannsynligvis ute av bildet allerede. Hvis du skjuler vandelen din er du ikke rette typen for et vekterselskap. Og det er et "enkelt" yrke å søke på, trenger bare et billig vekterkurs, så de har nok plenty av kandidater som ikke nøler med å sende vandelsattesten. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 (endret) Ja det er høyt antall søkere fortiden, har hørt fra kollager at flere av stillingene her i distriktet har 100-200+ søkere på stillinger med behov for mellom 1-10 nye vektere (sjeldent med høyt antall stillinger, mest flyplass og mobilt som søkere flere samtidig). Endret 12. september 2015 av Bendorama Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå