PerAndre123 Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 (endret) Hatt ett lite opphold fra dykkingen, så utstyret har hengt på loftet i 2år+ nå... Tanken står med luft på og ventilsettet henger fra taket... Tenkte å ta opp dykkingen igjen og lurte i den sammenhengen om det var nødvendig med service på ventilsett/tank før jeg kastet meg uti havet igjen?Utstyret er brukt ca. 20 ganger før det ble hengt opp og tok en lengre pause...Ventilsettet er ett Aqualung sett, kjøpt på Nemo i Bergen...Hørte om priser, og det ville koste 1400,- for service på ventilsett og 650,- for trykktest av tank. Endret 11. september 2015 av PerAndre123 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 (endret) Når hadde du service sist? Hvor gammel er tanken? Endret 11. september 2015 av aklla Lenke til kommentar
PerAndre123 Skrevet 11. september 2015 Forfatter Del Skrevet 11. september 2015 Ikke hatt service på det før. ble kjøpt i starten av 2011... dykker da med det av og på første året, så hatt den lengre pausen... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 Du bør ha service på det snart uansett, men jeg ville ha dykket med det, etter å ha testet at det funker og sett at det ser greit ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå