Fotoskrulla Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 Gylden morgenstemning Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 Meget vakker morgenstemning. Flott komponert med fin forgrunn og med stråene mot den tåkelagte bakgrunnen og den speilblanke sjøen. Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. september 2015 Forfatter Del Skrevet 11. september 2015 Meget vakker morgenstemning. Flott komponert med fin forgrunn og med stråene mot den tåkelagte bakgrunnen og den speilblanke sjøen. Mvh Alec Tusen takk Alec! Og tusen takk for utfyllende svar om hvitbalansen! Leste det til frokost i dag. Jeg lærer meg vel dette også etter hvert. Håper du får en finfin dag, det skal ikke stå på været i hvert fall Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 Ojj så vakkert, og så sylskarpt. Kjempeflott komposisjon også! God helg 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. september 2015 Forfatter Del Skrevet 11. september 2015 Ojj så vakkert, og så sylskarpt. Kjempeflott komposisjon også! God helg Tusen takk! Tok meg tid til å sette opp stativ, selv om jeg var på veg til jobb.. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 Herlig lys og farger. Slett ikke sikker når jeg tenker at ble strående litt for dominerende??? Roar 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 Vakkert !! 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 Så vakkert Helene! God helg til deg også ! Hilsen Tove 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. september 2015 Forfatter Del Skrevet 11. september 2015 Herlig lys og farger. Slett ikke sikker når jeg tenker at ble strående litt for dominerende??? Roar Når du ikke er sikker, så lar vi tvilen komme tiltalte til gode...ikke sant? Tusen takk for kommentar Roar! Håper helga di blir strålende! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. september 2015 Forfatter Del Skrevet 11. september 2015 Vakkert !! Så vakkert Helene! God helg til deg også ! Hilsen Tove Morgenstund har gull i munn, vet dere. Av og til i hvert fall.. Tusen takk for flotte kommentarer, så får vi håpe helga blir like flott! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 Flott morgenstemning! Gjorde seg veldig bra med de stråene i forgrunnen. God helg, ja! PS! I morgen blir det Nasjonal Fotovandring.... http://nasjonalfotovandring.no/ 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. september 2015 Forfatter Del Skrevet 11. september 2015 Flott morgenstemning! Gjorde seg veldig bra med de stråene i forgrunnen. God helg, ja! PS! I morgen blir det Nasjonal Fotovandring.... http://nasjonalfotovandring.no/ Tusen takk! Jeg blir å finne i kajakk på Geirangerfjorden i morgen.....(må nok finne fram mitt gamle fillekamera for den turen... ) God fotohelg til deg! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 Det var da ukristelig tidlig du har stått opp ! Men du har fått igjen for det i form av et velkomponert bilde. Stråene er en viktig del av komposisjonen. Personlig ville jeg latt disse være litt mindre dominerende, alternativt plassert litt lenger til venstre i bildet. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. september 2015 Forfatter Del Skrevet 11. september 2015 Det var da ukristelig tidlig du har stått opp ! Men du har fått igjen for det i form av et velkomponert bilde. Stråene er en viktig del av komposisjonen. Personlig ville jeg latt disse være litt mindre dominerende, alternativt plassert litt lenger til venstre i bildet. Vennlig hilsen Ragnar Hei Ragnar! Jeg står opp kl. 6 hver dag jeg( når jeg ikke har fri da..) Får med meg noen fine morgener på den måten. Av og til skal man bevege seg litt vekk fra det gyldne snitt synes jeg, noen ganger blir det sånn pga fysiske begrensninger også da. Tror det var mest det siste her i dette tilfellet. Takk for vennlige ord i dag også, god helg! Lenke til kommentar
okjo Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 Vakkert..en har igjen for tidlig på en..usikker på stråene (tenkte på ljåen igjen ) men hadde kanskje blitt tamt uten.. Mvh Oddmund 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. september 2015 Forfatter Del Skrevet 11. september 2015 Vakkert..en har igjen for tidlig på en..usikker på stråene (tenkte på ljåen igjen ) men hadde kanskje blitt tamt uten.. Mvh Oddmund Nå vet jeg hva mannen med ljåen heter... Tror det hadde blitt tamt uten strå. Tusen takk for kommentar! 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 Herlig lys og farger. Slett ikke sikker når jeg tenker at ble strående litt for dominerende??? Roar Når du ikke er sikker, så lar vi tvilen komme tiltalte til gode...ikke sant? Tusen takk for kommentar Roar! Håper helga di blir strålende! Ja, hælja blir nok strålende for det er meldt regn. Roar Lenke til kommentar
okjo Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 Vakkert..en har igjen for tidlig på en..usikker på stråene (tenkte på ljåen igjen ) men hadde kanskje blitt tamt uten.. Mvh Oddmund Nå vet jeg hva mannen med ljåen heter...Tror det hadde blitt tamt uten strå. Tusen takk for kommentar! Lenke til kommentar
Gjest medlem-356536 Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 Det meste er sagt her. Herlig bilde! Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Flott bilde dette Helene hvor komp og skarphet er veldig bra. Liker godt fargetonene du har brukt i bildet. Mvh Torbjørn 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg