Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

interessert i noen jeg møtte på skolestart

Anbefalte innlegg

Hei, møtte ei jente i fadderuken, vi som gruppe hadde det kjempemorsomt den uken og litt av uken etter. Men etter dette skilte vi vei, denne ene jenta i gruppen fikk jeg virkelig sansen for og selvom vi ikke hadde så mye one on one virket det som hun likte meg som person.

har tenkt å invitere henne ut på tusenfryd i helgen med 2stk dag to kort jeg har liggende for sesongen. Men spørsmålet blir da om det kanskje blir litt rart å gjøre dette da vi ikke har snakket etter fadderuken bortsett fra noen snaps frem og tilbake. Gått 3 uker nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selvfølgelig prat litt med henne først, ikke bare send en melding ut av nowhere og spør. 

Jeg mener for øvrig at om man poster på diskusjon.no rundt kl 4 på en hverdag eller senere og er student og ikke f.eks. jobber skift, har man dårlig døgnrytme. Ikke at jeg dømmer noen så klart :) Min unnskyldning er søvnproblemer og fordi jeg fant Mr Robot (serie), som kan anbefales. 

Lenke til kommentar

Hehe, litt kjipt det med døgnrytmen ja, men sånn er det bare. Vært oppe og sett på Narcos på Netflix. Mr.Robot er forresten en utrolig bra serie ja, sett alle episodene:)!. 

Ja kanskje jeg burde prate litt med henne først, men vet liksom ikke helt åssen jeg skal gå frem. Mener dere da at jeg burde snakke litt med henne på face i løpet av uken, og så invitere henne neste helg? Frister egentlig bare å ringe og spørre om det med tusenfryd med en gang, og enten bare få et ja eler nei, hehe. 

Lenke til kommentar

Vi snakket litt frem og tilbake på face gjennom fredagen som var. Ringte henne til slutt og spurte om hun hadde lyst å bli med på tusenfryd på søndag. Hun svarte med at det hadde vært koselig men at hun var litt usikker på om hun kanskje måtte på konfirmasjon på søndagen, og sa hun skulle sjekke det opp.

10 minutter etter fikk jeg en melding om at hun ikke var hjemme akkurat da og ikke kunne sjekke, men skulle svare meg når hun fant det ut.Dagen etter fikk jeg en melding om at hun måte på konfirmasjon på søndag. Jeg svarte med at det var kjipt og at hun måtte kose seg, og håpte på at hun skulle spørre om vi kanskje  kunne dra ut en annen dag, men fikk bare en takk og en smiley som tilbakemelding.

Så nå sitter jeg egentlig og undrer på om hun bare diktet opp en hvit løgn for ikke å såre meg med et direkte nei. Eller om hun faktisk skal på konfirmasjon, og egentlig var interessert i å bli med meg ut. Hun har i så fall ikke spurt om vi eventuelt kan dra ut en annen dag. 

Beklager hvis det ble litt rotete, dårlig døgnrytme hehe. Må også takke alle for tilbakemeldingene har jeg fått, takk for hjelpen:)

EDIT:Rettet på de skriveleifene jeg var i stand til å finne i zombie-modusen jeg er i nå.

Endret av Alprolex
Lenke til kommentar

sånn rent typisk vil en jente som har veldig lyst til å møte deg, foreslå et annet møte dersom hun genuint er busy på det tidspunktet du foreslår. Dog vil ikke alle jenter automatisk gjøre dette av ren sjenerthet.... så du må nok belage deg på å spørre nok en gang da hun ikke har avvist deg enda. Så bare fortsett småpraten en stund til det er naturlig å spørre igjen. 

Anonymous poster hash: daf7d...891
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...