Gå til innhold

SE T610

Guybrush

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har lest litt om denne telefonen og regner med at jeg kjøper meg denne.

Men hva er ulempene ved den?

(vet stort sett bare om skjermen, noe som faktisk ikke er et stort problem)

Hvor lønner det seg og kjøpe den?

Det kommer en oppgradering;SE T630..

Ellers er det en tlf med gode menyer..Jeg skjønner ikke helt hvorfor det er bare SE T610 si STN skem som kritiseres,ale Series 40ène til Nokia har jo STN..oppløsningen på skremen er det ikke noe og klage på,skermen er god!Ellers har den litt lite minne på 2 mb,men finn ut hva du egentlig trenger..

Lenke til kommentar
Har lest litt om denne telefonen og regner med at jeg kjøper meg denne.

Men hva er ulempene ved den?

(vet stort sett bare om skjermen, noe som faktisk ikke er et stort problem)

Hvor lønner det seg og kjøpe den?

Det kommer en oppgradering;SE T630..

Ellers er det en tlf med gode menyer..Jeg skjønner ikke helt hvorfor det er bare SE T610 si STN skem som kritiseres,ale Series 40ène til Nokia har jo STN..oppløsningen på skremen er det ikke noe og klage på,skermen er god!Ellers har den litt lite minne på 2 mb,men finn ut hva du egentlig trenger..

Ja, ok...men vist du er vant til skjermen til N3650 så blir t610 en ganske så dårlig skjerm i forhold.....

Lenke til kommentar

Nå har jeg hatt denne mobilen siden den kom ut, og er fortsatt veldig fornøyd med den. Når det gjelder skjermen så må jeg si at enkelte klager er sterkt overdrevet....høres nesten ut som om dem som klager mest aldri har brukt mobilen. Hvis du lager deg en layout med hvit bakgrunn og svart tekst + stiller litt på kontrasten så vil ikke skjermen plage deg.

Og når det gjelder batteriet, så har mitt faktisk blitt vesentlig bedre med tiden.

Så det er absolutt en mobil som anbefales. Og når det gjelder minne så kommer du faktisk ganske langt med 2mb.....har selv gjort 13 sek. trikset og fikk litt mer plass.

Nå har jeg faktisk 62 store og små bilder + 20 spill på mobilen, og har fortsatt 1100kb ledig plass.....

:yes:

Lenke til kommentar
I den nyeste firmwaren tar bilder bare halvparten av plassen som de gjorde på den første firmwaren.

Derfor plass til dobbelt så mange bilder.

Litt mindre minneproblem!

Jøss. Jeg får vel ta meg en tur og oppgradere - eller er min oppgradert? (kjøpte den brukt, og firmware er versjon R1L013)

Oppgradering i Trondheim skjer visst på Reidar Myhr og tar 2 dager (!), så det spørs om jeg får gjennomført det. Da må jeg få lånt meg noe i mellomtida..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...