Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Oversikt og diskusjon om fotballrettighetene på norsk TV

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Greit nok det, men reklamepausene gir kun valuta for pengene opp til en viss grense. Det handler om hvor mange man kommer ut til, ikke hvor mye de koster.

Ser ikke for meg at så alt for mange aktører er interessert i å betale dobbel pris for samme tjeneste de neste tre årene. Komplett blir ikke å doble sin omsetning..

Lenke til kommentar

Bah. Håpet på Discovery

Hva er begrunnelsen for det egentlig?

Nivået i studio, kommentatorene deres og prisen.  Hvor mange land ville en fyr som Alexander Schau vært "ekspert"? Det har heldigvis blitt litt bedre etter at Morten Langli sluttet, men savner profiler og noen som drar nivået opp. Blir ikke klok på Erik Thorsvedt og Claus Lundekvam. 

Skrikestad og de fleste andre kommentatorene er håpløse. Kan leve med Heggelund og små mengder med Alsaker, men resten av gjengen er syltyn. 

Prisen er også noe som jeg tror blir håpløs. Har neppe råd til å betale 400-500 kroner i måneden. Hadde vel kostet en del via Discovery også, men hadde vært spennende å se hvilket produkt de hadde skapt, men det er absolutt ingen garantier at det hadde vært bedre.

Lenke til kommentar

Lundekvam er jo fantastisk! Jeg hadde sett på hvert minutt om han var i studio. Mine favorittøyeblikk fra TV2s sendinger er med han.

Det beste er jo krangelen mellom han og Thorstvedt om det er keeper eller forsvareren sin feil:

"Da eg var i Southampton..." og "Eg har ikkje telling på kor mange gonger John Terry har dratt meg ned.."

Det neste beste må være når Lundekvam rir på ponnien ifm. promoen til hjemme-hos-studio.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...