yoloshipment Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 (endret) ........ Endret 18. mars 2018 av ztokke Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 (endret) Heisann! Er det noen der ute som er gira på en match? Har akkurat begynt og spille det, men kan da ta en kamp Endret 10. september 2015 av Yippee Lenke til kommentar
yoloshipment Skrevet 10. september 2015 Forfatter Del Skrevet 10. september 2015 Add droxap, så skal jeg booste deg! Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 Add droxap, så skal jeg booste deg! Heisann, kommer ikke inn på online funksjonen... kan du hjelpe? må det åpnes porter eller? kan ikke se andre spillere online, eller venner. Takker på forhånd Lenke til kommentar
yoloshipment Skrevet 12. september 2015 Forfatter Del Skrevet 12. september 2015 Hvis du har blokert alt så må noe åpnes. Ta en restart på alt du, kanskje det hjelper. Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 Hvis du har blokert alt så må noe åpnes. Ta en restart på alt du, kanskje det hjelper. Jeg har ikke blokkert noe.. PS4 sier at jeg kjører NAT 2. Restart på ruter og hele pakka mener du? trur det er noe annet, for en annen kamerat har det på akkurat samme måten... får ikke opp online spillere, alt bare blankt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå