Mediehuset Tek Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Dette er en stillingsutlysning, om du lurte.BETALT INNHOLD: Vi søker flinke folk Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Ja, hvorfor ikke?Vi har et knall-team i huset så ta en titt på fremtidens muligheter.Admin Jarmo 1 Lenke til kommentar
mitha11 Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Høres ut som en knall jobb! Hadde jeg ikke vært syk og klart å jobbe som en vanlig person hadde dette vært midt i blinken for meg. Men frisk skal jeg bli og en ordentlig utdanning og jobb skal jeg få 2 Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Var veldig forvirret et øyeblikk når jeg så "Betalt innhold", trodde det var begynt med annonser som man må være betalende kunde, f.eks ala vg.no, dagbladet.no, hvor noen artikler er blokkert for ikke abonnerende kunder. Veldig positivt overrasket egentlig. Det er rett og slett en erklæring om reklameinnhold i praksis, og er veldig transparent. Veldig fint og veldig bra å se slikt! 3 Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 ... Må bare legge inn kompliment til Øystein på bildet; Kjekk! 2 Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 Var veldig forvirret et øyeblikk når jeg så "Betalt innhold", trodde det var begynt med annonser som man må være betalende kunde, f.eks ala vg.no, dagbladet.no, hvor noen artikler er blokkert for ikke abonnerende kunder. Veldig positivt overrasket egentlig. Det er rett og slett en erklæring om reklameinnhold i praksis, og er veldig transparent. Veldig fint og veldig bra å se slikt! Hei Takk for feedback! Vi har endret teksten til "Annonse" nå, så det ikke skal være noen tvil om at dette er reklameinnhold 1 Lenke til kommentar
Psykonaut Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 "Vi søker flinke folk" Er alltid de folk søker etter. Typisk! Når skal vi udugelige få sjansen? 3 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 "Vi søker flinke folk" Er alltid de folk søker etter. Typisk! Når skal vi udugelige få sjansen? De har kanskje nok udugelige? :o Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Må man være flink? Holder det ikke å være en middelmådig forfatter på tur ut av landet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå