?? Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Hei, Jeg har en Asus bærbar PC som er noen år gammel. Lyden har fungert helt fint, men for en stund siden sluttet det å fungere. Om jeg benytter hodetelefoner eller eksterne høyttalere fungerer det fortsatt, men hører ingen ting fra de innebygde høyttalerene når jeg kobler fra de eksterne igjen. Jeg har Windows 10 nå, men problemet var der også før jeg oppdaterte til Windows 10 også. Har forsøkt å gå på innstillinger og feilsøking for lydavspilling uten at den kunne finne noe. Noen som har peiling på hva som kan være feil? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Kanskje en ledning er ødelagt inni maskinen. Lenke til kommentar
?? Skrevet 12. september 2015 Forfatter Del Skrevet 12. september 2015 Ja, har tenkt på den muligheten. Men hadde jo håpet at noen hadde vært borti en smart innstilling som var lett å glemme som kan være feilen Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 Har du kanskje vært borti i de fysiske volumknappene? Det er mulighet for at de har mutet høytalerne uten å vise det i Windows. Hvis ikke det er saken, kan du gå til Asus sine sider og laste ned lyddriver her. http://www.asus.com/no/support/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå