Dino_ Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Sånn like under min avtar har det dukket opp en orange progressbar som det står " Advarsel: (0%) " foran, hva er det jeg er advart eventuelt IKKE er advart mot eller for? Dersom det var noe jeg hadde gjort ville jeg satt pris på å hvite hva det var slik at gjentagelse ikke fant sted. Og dersom det var en advarsel for noe jeg skulle være obs på kunne det jo hjelpe å hvite hva DET eventuelt var også, sånn som der er nå, med uvitenhet fører det bare til paranoia og man mistenker forumets moderatører for å planlegge en snarlig aksjon hvor jeg blir kastet ut av det gode forum og fornektet retten til å ytre meg *grin* Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Klikk på der det står hvor mange prosent du har... Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Alle har ein slik under sitt eige brukernavn. 0% betyr at du ikkje har fått nokon advarslar. Advarslar vert utdelt for mindre overtredelsar, slik at moderatorane kan sjå korleis ein har oppført seg tidlegare. Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 kan andre se min status/mine prosent? for jeg kan se en annens... Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 kan andre se min status/mine prosent? for jeg kan se en annens... Du skal kunne sjå advarslar hos personar som har vorte utestengt, såvidt eg veit. Kanskje og dei som har 80%-90% advarsel, men ikkje nokon andre. Kan du sei litt meir kven sine advarslar du kan sjå? Du kan ikkje klikke på prosenttallet for den personen, sant? Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 vedkomne hadde 20% advarsel, og omtrent 1500 innlegg. har bare sett denne ene personen, så skulle tro at han ikke var alene om å ha fått en advarsel? Er jo bare han jeg ser. Og forresten, får veldig sjelden mail når jeg har krysset av for å motta mail når noen svarer på en tråd... Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Nokon har tatt skjermbilete av det, og brukt det som avatar; mest sannsynlig for å ha det gøy med oss andre. Kan ikkje skjønne kvifor, men slik er det altså. Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 aha... litt humor i hverdagen =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå