[c]hassum Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Lurer på om en LCD tar samme skade som en CRT hvis du har någenlunde samme bilde på skjermen hele tiden. Har en gammel CRT som det har brendt seg fast noe midt på skjermen. Vil det samme skje med en LCD eller kan den stå med skjermbilde over langt tid uten at det skjer noe? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 nei, ingen ting vil skje Lenke til kommentar
sheriff Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 nei, ingen ting vil skje Dette er nok feil. Har to lcd'er her (15" NEC) som er ødelagt på den måten. Det er selvfølgelig mye mer som skal til enn på en crt. Likevel... Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 på nyere LCD skjermer skal man ikke trenge skjermsparer...jeg har det allikevel for å være sikker. Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 på nyere LCD skjermer skal man ikke trenge skjermsparer...jeg har det allikevel for å være sikker. Jepp, jeg bruker også skjermsparere på min Samtron Syncmaster. Da har du iallefall noe å bruke hvsi du klage til support fordi LCD brandt seg fast Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Jeg skjønner ikke at sånt kan skje på CRT skjermer engang jeg. hvor lenge må skjermen stå med samme bilde for at dette skal skje? Jeg har latt min stå med bare windowsbakgrunnen i flere tilmer i strekk jeg, uten at noentin skjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå