Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Bypasse firewall

Anbefalte innlegg

Finnes det noen Third party programmer som kan bypasse skolens firewall ? ;) Sitter på stakkars isdn hjemme, og hadde vært greit å kommet forbi slik at jeg kunne lastet ned på skolen. (suprnova etc.)

(Hvis det ikke finnes programmer, noen som vet hvordan?)

All hjelp er velkommen :)

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han kan jo bruke noe USB basert lagringsmedie, evt en CD-brenner om det er tilgjengelig på en skolemaskin... Skjønner at han ser nytteverdien av å knesenke skolens båndbredde for å spare sin egen telefonregning.... Bare synd for de andre om han får det til.

For å heller stille et spørsmål som ikke nødvendigvis bryter med skolens policy om nedlastning av opphavsbeskyttet materiale så spør jeg.. noen som vet hvilken port bittorrent benytter?

Endret av hart
Lenke til kommentar

Takk for all hjelp! HTTPort virka artig ;)

Jo, jeg er faktisk så heldig av pc'en på skolen har brenner ;) Så det er slik jeg ser min mulighet, oss stakkarer i distriktsnorge som aldri får bredbånd.

Tror ikke skolen bryr seg så veldig, de er vel mest redd for haxxors, vi er ikke i net med lærerne uansett. Vi hadde jo faktisk tilgang til ftp en stund også.

Men, anyways, hvis noen vet noe mer, bring it on :D er her for å lære. Og kanskje få det til :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...