okjo Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Kjøsnesfjorden Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 V2 er best, vet ikke helt hvorfor, men det kan ha noe med alt det mørke fjellet på venstre side i V1? Dessuten føler jeg V1 ikke er helt i vater? Kanskje bare jeg som har blitt litt paranoid siden min horisont ikke var helt god i dag Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Mr. Kjøsnes er på heimtrakter kanskje? Lenke til kommentar
okjo Skrevet 10. september 2015 Forfatter Del Skrevet 10. september 2015 (endret) Mr. Kjøsnes er på heimtrakter kanskje? Takk for tilbakemelding..føler du har rett, idéen var at steinen i vannet skulle balansere/kompensere for det massive fjellet til venstre (Søgnesandsnipa) Trodde jeg hadde sjekka og dobbeltsjekka at det var i vater før jeg la det ut... Og ja, navnet kommer fra Kjøsnes..ikke så ofte jeg er der nå men i tidligere (barne)år var vi der hver sommerferie Mvh Oddmund Endret 10. september 2015 av okjo Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Et par flotte bilder dette hvor jeg synes best om V1. Bildet har noen fine kveldsfarger, god skarphet og en fin beskjæring Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Lang lukkertid gir en spesiell glans i vannet. Får ikke bestemt meg for V1 eller V2, og da er de vel like bra begge to ? Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 Kjempefint. Synes også at V2 er best. Grunnen til at den blir best er litt på grinn av steinene i forgrunnen og at det ble bittelitt for mørkt i skyggeområdene på fjellsiden og vannet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 Vanskelig å velge versjon her så da blir det begge selv om V2 kanskje gir beste dybdefølelsen. Roar Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 Tiltalende blåtoner! V1 for meg, siden jeg ikke blir helt bekvem med "trangere" bilder... Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 V2 appellerer mest til meg, flotte blå valører! Vh, -bj. Lenke til kommentar
okjo Skrevet 12. september 2015 Forfatter Del Skrevet 12. september 2015 Tusen takk for tilbakemeldinger Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg