AK47 Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Hei, jeg prøver å lære litt Flash, og lurer på følgende: Etter at man har laget forskjellige sekvenser med tekst som beveger seg osv. så er det noen tekster som har lenger animasjon enn andre. Må man da legge f.eks teksten som har en animasjon på 30 frames på samme lengde som resten som f.eks kan være på 100 frames? Jeg vil ha teksten til å bli, slik at den ikke forsvinner mens resten av sekvensene gjør seg ferdig. Håper jeg ikke forklarer meg for klønete og er takknemlig for svar. AK Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 hele animasjonen inneholder 100 frames?! og animasjons teksten forsvinner etter 30 frames?! Da må du bare legge til 70 frames til uten animasjon! Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 12. november 2003 Forfatter Del Skrevet 12. november 2003 ok, da finnes ingen andre alternativer. Takker for svar. Lenke til kommentar
Zeus Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 (endret) du kan lage 2 "movie-clips". et for hver animasjon. så lager du en stop i enden på hvert movie-clip Endret 12. november 2003 av Zeus Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 12. november 2003 Forfatter Del Skrevet 12. november 2003 du kan lage 2 "movie-clips". et for hver animasjon. så lager du en stop i enden på hvert movie-clip Hva heter denne stoppkomandoen da? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 du kan lage 2 "movie-clips". et for hver animasjon. så lager du en stop i enden på hvert movie-clip Hva heter denne stoppkomandoen da? stop(); Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå