Cursio Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Har hatt Splinter Cell en god stund (originalcder) Da det kom en feilmelding og jeg måtte installere det på nytt problemet var at det kom en feilmelding på slutten av cd 1, "det oppstod en feil ved lesing av cden" Altså, cden var ødelagt. Jeg prøvde å legge den som et image på HD med nero, da kom det en feilmelding som var: "data3.cab data cylindic check failed" Men denne feilen kom ikke på samme sted eller fil, det var et annet sted! Er det et program du kan bruke for å reparere feilen i fila (nero, .ngr) Og dessuten, dette er ikke første gangen jeg har hatt dette problemet med sånne filer. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Er det merker/riper på CD'n? Prøv å tørke forsiktig av den. Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 12. november 2003 Forfatter Del Skrevet 12. november 2003 Har brukt cd renser. Har gitt opp cden. helt håpløs. Konsentrerer meg heller om å redde .ngr fila der mesteparten ligger. Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Du kan jo laste ned cd1 via kazaa, siden du allerede har kjøpt det originalt er ikke det ulovlig. Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 12. november 2003 Forfatter Del Skrevet 12. november 2003 Du kan jo laste ned cd1 via kazaa, siden du allerede har kjøpt det originalt er ikke det ulovlig. Med Isdn? jeg får gjøre det jeg... (dette var ironi for dem som ikke forsto det) Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 13. november 2003 Forfatter Del Skrevet 13. november 2003 Greit nok får få noen til å laste det til meg jeg da. Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Kjenner du ikke noen som har adsl da ? Stikk til dem å last ned/brenn ut Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 17. november 2003 Forfatter Del Skrevet 17. november 2003 Joda.. Får vel gjøre det da... :nice: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå