Ragnar115 Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 (endret) Saken er som følger, bor i ein relativt liten kommune (Meland med 7000 innbyggere). Meland kommune er fordelt på 2 øyer for det meste, Flatøy og Holsnøy. Kommunestyret har bestemt at alle som bruker E39 som går over Flatøy skal betale bompenger for å finansiere veier på Holsenøy,Og flere politikere i Meland ønsker å bli kvitt bompengepakken og vil gå til Staten for å dekke utbygging av bedre veier i kommunen. Dekker staten veier som ikkje er Europaveier? Altså om man kjører til Holsnøy kjem man seg ikkje noko lengre videre enn det. Altså er det fysisk mulig å få dekket veier i ein kommune av staten. Om svaret er ja vil eg gjerne at du legger til saker det det har hendt. Endret 10. september 2015 av Ragnar115 Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Dersom dette sambandet er ein del av statens overordna plan så kan ein få statlig tilskudd til kommunal- og fylkesvegar. Men med mindre politikerane har ein konkret plan om kva overordna mål dei skal vise til og kva argument som skal brukast så blir dette som å tru på julenissen. Det er også sjølvsagt ein minimal sjangs for at vegen ut til Hosnøy blir definert som ein del av ein riksveg fordi det er samferdselsmessig viktig å knytte øya til vegnettet, men eg anser det som forholdsvis usannsynleg med så få innbyggera. No er ikkje antallet innbyggerar det einaste målet, ein ser også på dette med verdiskapning, osv, men likevell skal det mykje til at øya er viktig nok til at dette blir ei nasjonal oppgåve å gjere landfast. Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 11. september 2015 Forfatter Del Skrevet 11. september 2015 Dersom dette sambandet er ein del av statens overordna plan så kan ein få statlig tilskudd til kommunal- og fylkesvegar. Men med mindre politikerane har ein konkret plan om kva overordna mål dei skal vise til og kva argument som skal brukast så blir dette som å tru på julenissen. Det er også sjølvsagt ein minimal sjangs for at vegen ut til Hosnøy blir definert som ein del av ein riksveg fordi det er samferdselsmessig viktig å knytte øya til vegnettet, men eg anser det som forholdsvis usannsynleg med så få innbyggera. No er ikkje antallet innbyggerar det einaste målet, ein ser også på dette med verdiskapning, osv, men likevell skal det mykje til at øya er viktig nok til at dette blir ei nasjonal oppgåve å gjere landfast. Meiner det er statens vegvesen å vedlikehalde veiane her ute, men er det da kommunen som må betale statens vegvesen for arbeidet (i form av bompenger og slikt) eller tar eg feil og at det må være ein anna aktør fordi statens vegvesen går under staten som ikkje har noko med vei utbygging her å gjera. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå