Vegar Hanzen Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Topic sier det meste, men den skal helst ikke være for dyr.. Har sett på beQuiet på 3dfxcool, disse ser jo ganske bra ut, men er ikke sikker.. Finner ganske lite tester av strømforsyninger også Lenke til kommentar
stenkarlsen Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Heisann! Selv er jeg veldig begeistret for denne PSUen... Den har masse kraft og den er utrolig stille.. Fortron-Source FSP350-60PN(PF) Eventuelt har du Chill Innovation 350W Silent 17dB til 19dB som går ut på noe av det samme, men er kanskje litt mer stille, men er ikke i alu... SAK Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 BeQuiet skal vere ganske stablile og stille. Har lurt på den sjøl, men har jo selfølgelig ikkje råd.. :grine: Lenke til kommentar
Vegar Hanzen Skrevet 12. november 2003 Forfatter Del Skrevet 12. november 2003 Ja, Fortron/Source er heller ikke dumme, har det nå faktisk! Har sett en del på den serien der, det har jo kommet en på 400 W og! Stillheten er selvsagt viktig den og, det glemte jeg å nevne.. Lenke til kommentar
clinton Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 bruker BeQuiet 400w og den er absolutt til og annbefale Lenke til kommentar
Vegar Hanzen Skrevet 12. november 2003 Forfatter Del Skrevet 12. november 2003 Noen som har noe erfaring med Levicom? (3dfxcool) Ser noen stilige der, 500 W... Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Leste en post på forumet for ikke lenge siden. Der fikk jeg inntrykket av at Levicom ikke var akkurat å annbefale. Spenningen hopper og spretter som på Qtec og den skal visst heller ikke være så veldig stille. Lenke til kommentar
stenkarlsen Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 ja, uansett hva du gjør må du ikke kjøpe Qtec! Jeg kjøpte det med pcen min fra komplett, og det er bare no drit! bråker no sinnsykt å! eneste som er fint med den, er jo den er på 550 w og den er billig som bare juling... bytter til Fortron-Source FSP350-60PN(PF) ganske snart... SAK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå