lillelarve Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Skjønner absolutt ingenting. Jeg spilte The Sims 4. Jeg trykket på Windows-knappen for å se en melding på Facebook, og da jeg trykket meg inn i spillet var spill-skjermen helt hvit, men jeg kunne høre lydene. Da tenkte jeg at jeg bare skulle åpne oppgavebehandling og avslutte spillet. Oppgavebehandlingen ville ikke starte opp; jeg fikk meg ut av spillet, men kunne ikke gjøre noe. Kunne ikke trykke meg inn på nett eller noen plass. Kun inn på spillet, der det var hvitt. Så jeg trykket på hvilemodus-knappen og PC-en gikk i hvilemodus. Jeg ventet litt, skrudde PC-en på og da var alt avsluttet, men jeg kunne ikke åpne et eneste program eller innstilling. Jeg kan fortsatt ikke få meg inn noen plass, og når jeg trykker på dette kommer det opp error; det gjør det når jeg trykker på PC-innstillinger også. Jeg kan heller ikke avslutte PC-en. Har prøvd å ta ut batteriet, men har fortsatt samme problem. Jeg klarte å bytte bruker og her fungerer alt som det skal. Men hva er dette og hva kan jeg gjøre for å fikse? Hvis jeg skal bruke min bruker (som jeg må, siden jeg har alt der) så må dette fikses, men aner ikke hva det er. Når jeg trykker på noe skjer absolutt ingenting, eller så kommer error... Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Logg deg innpå den andre brukeren og restart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå