GroKoDilla Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Akershus festning Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Her må du høyre med Roar Kneppen - dette er hans felt. Forøvrig likar eg biletet ditt meget godt slik det er Magnar Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 10. september 2015 Forfatter Del Skrevet 10. september 2015 Her må du høyre med Roar Kneppen - dette er hans felt. Forøvrig likar eg biletet ditt meget godt slik det er Magnar Takk, Magnar! Det er jo egentlig det viktigste... ;-) Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 Antagelig ville dette motivet gått meg hus forbi. Jeg tror ikke du skal endre noe som helst her. Et motiv som kanskje egentlig ikke er noe motiv ble jo et flott bilde - synes nå jeg. Antagelig må nok speilingen ta mye av æren for det. Kanskje litt mørkt til venstre, men faktisk så kan noen bilder bli dårligere av at slike områder lyses opp hvilket jeg tror i dette tilfellet. Skyggene skaper jo fine linjer. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg